Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2005 Delen Geplaatst: 12 november 2005 Voor het gemak wilde ik graag een los toetsenbord op mijn laptop aan sluiten. Met een ps2 / USB verloopstuk kon ik een nieuw toetsenbord, dat ik nog had liggen, zo aansluiten. Helaas het werkt niet, alles geprobeerd, drivers gedownload etc. maar niets helpt. Kan dit wel, en hoe dan, of moet ik een origineel USB-toetsenbord hebben.\r\nWie helpt mij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2005 Mja, zo\'n ding kost nog geen tientje ... [url=http://www.myhardware.nl/product_info.php?cPath=46_61&products_id=2518]TechSolo TK-20N USB[/url] :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2005 Obi-wan-kenobi: Ik denk dat je gelijk hebt, bedankt. Maar waarom niet geprobeerd met \"oude\" spullen. Nieuw kopen kan altijd nog. We gaan je raad wel opvolgen, denk ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2005 Mja, USB naar PS/2 is wat eenvoudiger dan PS/2 naar USB. In plaats van om je hersens te breken, kun je naar mijn mening beter een tientje uitgeven ... :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen