Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2005 Delen Geplaatst: 11 november 2005 Wie heeft er enig idee van waardoor het komt dat alles toch wel wat hakkelig gaat.\r\nVooral via internet een programma (gemist) terug kijken is niet om aan te zien.\r\nZelfs niet bij het kleinste formaat beeld.\r\nHet geluid is wel goed te volgen, alleen horen dan de beelden er helemaal niet bij.\r\nDe muis is ook zo traag als dikke stront.\r\nDe ene keer volgt hij gelijk en een ander moment duurt het seconden voor hij weer hakkelend verder gaat.\r\nDit werkt echt op de zenuwen.\r\nMisschien is er door de Ad-aware en antyspy programma’s weer nét teveel afgehaald.\r\nEen DVD afspelen gaat vrijwel perfect, op groot beeld 19”\r\nAf en toe een kleine hapering.\r\nVoorheen altijd perfect.\r\nIdem met de tv kaart, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.\r\n\r\nHet vervelende is toch wel, dat als het door het verwijderen van een progje is, je toch wel een probleem hebt, want je weet niet welke het dan zou kunnen zijn.\r\nDaar zou eens wat meer aandacht aan besteed moeten worden.\r\nMet welk programma je WAT weg moet halen.\r\nWant Hitman2 is wel mooi, maar alleen daarmee ben je er nog niet.\r\nAls je weer andere programma,s gebruikt wordt er weer van alles gevonden.\r\nJammer dat al die programma’s - meest spyware - zo verpest worden door anderen, net als de virus progjes.\r\nWordt steeds erger met die lui die de boel vergallen.\r\n\r\nIk gebruik Win XP Pro 1,6 GH (AMD Athlon)\r\nDDR400 – 1024 (2x 512 mb)\r\nVideokaart 256 mb\r\n\r\nDe ene keer opent een (Internet) pagina direkt en een andere keer kun je wel koffie gaan halen.\r\nIemand die de moeite wil nemen om hier wat bruikbare adviezen neer te zetten, cq. Computer instellingen na te lopen?\r\n\r\nEen back-up terug zetten is ook een optie, maar begin je in feite weer van voren af aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2005 Druk op Ctrl Alt Delete en kijk bij tabblad processen.\r\n\r\nEigenlijk moet je dat doen als de computer net is opgestart, dus zelf geen programma starten.\r\nDan krijg je een hele lijst met processen die op dat moment actief zijn.\r\n\r\nHet is aan te raden om dat eens te printen (printscreen) en dan uitzoeken wat er nu [b]echt[/b] nodig is.\r\nOok zie je daar het CPU gebruik en het geheugen gebruik.\r\n\r\nWanneer je zo\'n lijst hebt geprint, of alle namen van de processen wel uit je hoofd weet, valt het direct op wanneer er iets tussen staat dat nieuw is.\r\nDan hoef je alleen even info te zoeken over dat nieuwe proces.\r\n\r\n\r\nWanneer je pc heel traag is, kijk dan ook eens bij die processen.\r\nMisschien staat er iets vreemds tussen, of neemt een proces wel erg veel van de processor en geheugen in beslag waardoor \'t allemaal wat gaat stotteren.\r\n\r\nTegen de spyware rommel gebruik ik:\r\nMicrosoft Anti Spyware (is echt goed)\r\nZone Alarm Pro (geeft ook een melding bij vreemde gebeurtenissen)\r\nWinPatrol (piepklein programmaatje en erg handig)\r\nEn natuurlijk en beetje opletten wat voor programma\'s je in je computer zet...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 Zo, het loopt allemaal wat beter, zat hem in de Breed/Smalband instelling.\r\nEchter op mijn andere computer kan ik niet alle uitzendingen bekijken van Talpa, bij uitzending gemist.\r\nIs dat belachelijk of niet?\r\nAlleen Expeditie Robbinson kan ik zien, zelfs een mooi plaatje en volledig scherm is ook nog redelijk.\r\nBij alle andere, wordt er niets in het/de buffer opgeslagen en staat er gelijk \'Gereed\'\r\nRobbinson wordt netjes opgeslagen.\r\nAls er ergens wat verkeerd staat, waar zou dat dan moeten zijn?\r\nMacromedia Flash Player staat erop.\r\nGek hoor, van de publieke omroepen wel alle uitzendingen terug te halen.\r\n\r\nEn op mijn eigen computer krijg ik wel alle Talpa zenders.\r\n\r\nIk weet het zo even niet, dus graag een bruikbare tip. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen