Ga naar inhoud

Messenger 7.5

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb de nieuwe MSN Messenger geinstalleerd maar het werkt niet. Als ik hem open via het Startmenu komt alleen het icoontje rechtsonder in de werkbalk en als ik hem al geopend krijg staan mijn gegevens er niet meer in en kan ik alleen met heel veel vertraging mijn emailadres ingeven en mijn wachtwoord maar kan ik me niet aanmelden. Heb geprobeerd Messenger 6.0 te installeren, wel gelukt maar die komt steeds met de vraag of je de nieuwe Messenger wil installeren en als ik dan nee zeg kan ik me ook niet aanmelden. Wie helpt me?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Herken dit probleem verregaand!\r\nDraaide zelf al versie 7.0. Programma zelf attendeerde mij op de up-date en de voordelen. Na up-date werkte MSN dus niet meer.. :-@ . Nieuwe versie verwijderd en getracht oude 7.0 versie weer te her-activeren (opnieuw te installeren, ook geprobeerd via systeemherstel.) Draait dus ook niet meer. 8o| Zou verwijderd moeten zijn, maar PC geeft aan, dat dit niet het geval is. Sterker nog: via configuratiescherm wordt aangegeven, dat dit programma NIET verwijderd kan worden.... (6) - zie plaatje - Wat ik met deze code moet, probeer ik momenteel via de helpdesk van MSN uit te vinden... \r\nOok geprobeerd via veilige modus, als administrator... Geen succes! Vreemde is, dat ook bij mij, bij direct benaderen van de postbus via hotmail.com het gehele systeem lijkt te bevriezen. :-| Moet steeds opnieuw met F5 scherm verversen, ingetypyte tekst verschijnt pas veel later, schermen wisselen werkt niet of ook weer met veel vertraging. :twisted: \r\nVoor de rest eigenlijk relatief weinig problemen met de PC. \r\nBen nog in contact met helpdesk van MSN, maar vooralsnog zonder succes.\r\n\r\nSta op het punt, om op registerniveau te gaan schonen. Maar er zijn 4 verschuillende gebruikersaccounts en zoveel entries, waar MSN in voorkomt, dat ik hier erg voorzichtig mee ben. :-$ \r\n\r\nIemand een suggestie? (I) Alvast bedankt....
Link naar reactie
[quote=coby01]hallo\r\nik ben coby,en heb me net aangemeld,omdat ik ook een vraag heb!\r\nmaar ik kan maar niet vinden,waar ik een nieuw bericht kan plaatsen!\r\nsorry,dat ik hier verkeerd ben ,maar kun je me toch vertellen waar ik moet zijn??\r\n gr coby[/quote]\r\n\r\nZoek hier: [url]http://forum.computeridee.nl/index.php[/url] onder welk onderwerp het valt waar je vraag over gaat. Klik dan het onderwerp (topic) aan. Bovenaan en onderaan staat: NIEUW. Voila... daar kun je een nieuwe vraag stellen. \r\nOverigens: welkom hier!
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=coby01]hallo\r\nik ben coby,en heb me net aangemeld,omdat ik ook een vraag heb!\r\nmaar ik kan maar niet vinden,waar ik een nieuw bericht kan plaatsen!\r\nsorry,dat ik hier verkeerd ben ,maar kun je me toch vertellen waar ik moet zijn??\r\n gr coby[/quote]\r\n\r\nZoek hier: [url]http://forum.computeridee.nl/index.php[/url] onder welk onderwerp het valt waar je vraag over gaat. Klik dan het onderwerp (topic) aan. Bovenaan en onderaan staat: NIEUW. Voila... daar kun je een nieuwe vraag stellen. \r\nOverigens: welkom hier![/quote][quote]\r\n\r\ndank je wel reintje,ga ik doen\r\n gr coby[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...