Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Delen Geplaatst: 10 november 2005 Er is iets heel geks....kon eerst WEL op een site komen en nu opeens NIET meer. En dat op 2 computers. Andere die ik spreek kunnen er wel gewoon opkomen dus wat is het probleem ????? en vooral hoe los ik dit op ????? Heb die site hard nodig Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2005 Begrijp er niks van ...heb systeemherstel gedaan maar zonder resultaat.\r\nIn firefox openen heeft ook gene zin\r\nWie oh wie helpt mij want wil graag op de site. Opzich geen hele bijzondere site en weet dus zeker dat het aan mij ligt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2005 @ikkeweetniet: je komt hier al lang genoeg. Edit je titel en lees de huisregels: geen HELP of iets vergelijkbaars.\r\n\r\nVerder: denk je niet dat het zou helpen als je zegt welke site.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2005 oh sorry dat wist ik echt niet...excuses !\r\nHet gaat om de site www.\r\nik moet een shirt maken voor iemand...en dat gaat nu dus niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2005 hoe kan ik de titel overigens veranderen :-S :-$ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2005 Je eerste post aanpassen.\r\n\r\nEh, de site www. daar kan niemand wat mee. Welke site is het? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2005 [quote=ikkeweetniet]hoe kan ik de titel overigens veranderen :-S :-$[/quote]het start item bewerken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2005 [quote=ikkeweetniet]hoe kan ik de titel overigens veranderen :-S :-$[/quote]\r\n\r\nIn je eerste post op het schaartje klikken rechtsonderin je post, 2de icoontje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2005 Nu weten we nog niet om welke site het gaat zou wel makkelijk zijn hoor......en misschien heeft het trouwens wel met je pop up instellingen te maken? Omdat het op andere pc wel gaat....\r\n\r\nKom maar snel met die website en dan kunnen we is kijken of die opent!!!! (proud) \r\n\r\nGreetz Mario\r\n\r\n[url]www.kluivie.nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen