Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2005 Delen Geplaatst: 10 november 2005 Beste lezers,\r\n\r\nIk heb een probleem tijdens het opstarten van mijn pc.\r\neerst even de spec.;\r\n\r\nAbit BX-133-RAID met een socket 370\r\nPIII 800mhz\r\n128mb SDram werkgeheugen\r\n32mb Rage 128 PRO videokaart\r\n\r\nHet probleem doet zich voor als ik de computer op start. De harde schijf begint gewoon te lopen, de fan van de proccesor etc. Maar ik krijg geen beeld. Ook geen No Signal. Ik heb de stekker er uit gehaald ( van de monitor ) en er weer in gedaan, niks.\r\n\r\nAlles doet het dus, alleen heb ik geen beeld. Weet iemand misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nSorrento Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2005 Ik heb het inmiddels ook met eem PCI videokaart geprobeert maar ook dan heb ik geen beeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 heb je er nog iets bij ingebouwd? zoja wat. dit is erg belangrijk.. Heb ik hier ook gehad. Bij mij lag het aan het moederbord en draadloos netwerk kaartje.\r\nik hoor het wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 Ook een andere monitor geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 @rodeduivel009\r\n\r\nIk heb het ook al zonder een kaart geprobeerd dus alleen met de videokaart.\r\n\r\n@avv\r\n\r\nEen andere monitor heb ik nog niet geprobeerd. Hij werkt goed op een andere computer dit ik ook heb.\r\n\r\nBedankt voor jullie reactie\'s Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 [quote=Sorrento]@rodeduivel009\r\n\r\nIk heb het ook al zonder een kaart geprobeerd dus alleen met de videokaart.\r\n\r\n@avv\r\n\r\nEen andere monitor heb ik nog niet geprobeerd. Hij werkt goed op een andere computer dit ik ook heb.\r\n\r\nBedankt voor jullie reactie\'s[/quote]\r\nprobeer de componenten eens in een ander computer... misschien dat je er op die manier achter kan komen of er iets kapot is... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2005 De videokaart zal het ongetwijfeld doen want die kwam direct uit een werkend systeem. Misschien dat het moederbord toch niet helemaal goed meer is.\r\n\r\nbedankt voor alle reactie\'s (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen