Ga naar inhoud

limonade gemorst op laptop!?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Vanmiddag had ik limonade gemorst op mijn toetsenbord van mijn laptop ik had snel alles droog gemaakt en haalde de lader, accu eruit. Daarna hield ik mijn laptop omste kop zodat alles weer eruit komt, ik had mijn laptop voor een gedeelte opengemaakt en had de hdd en de ram geheugen eruit gehaald dat was gelukkig niet zo erg nat. En nu start ik hem op wat normaal verliep maar daarna deed het toetsenbord even raar. Daarna ging de scherm uit maar mijn laptop deed het wel(ventilatie en lichtjes) daarna ging mijn laptop uit en toen weer aan en toen deed alles het weer en toen zag ik op het scherm "probleem vaststellen" en zo kan hij uren blijven en kan ik verder niets. Ik heb al een berichtje naar asus gestuurd maar krijg pas antwoord op maandag. Kan iemand mij helpen want ik maak me nu wel zorgen :'(
Link naar reactie
Wat doe je in zo'n geval? trek direct de adapter (oplader) uit de laptop. Draai de laptop ondersteboven en verwijder zo snel mogelijk de accu. Neem geen tijd om Windows af te sluiten, duurt veel te lang. Laat de laptop ondersteboven en opengeklapt liggen. Op die manier kan de vloeistof niet IN de laptop kruipen, en in opengeklapte toestand ook niet in het scherm. Zet de laptop absoluut NIET meer aan, ook niet na enkele dagen als u denkt dat hij wel weer droog zal zijn. Probeer niet met een feun het vocht te drogen, daarmee blaast u het vocht juist IN de laptop! In de meeste gevallen is dan het vervangen van het toetsenbord voldoende, dat is over het algemeen niet meer te redden, maar gelukkig niet zo duur als een moederbord.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...