anoniem Geplaatst: 4 december 2015 Delen Geplaatst: 4 december 2015 Om een vaste volgorde in een weergave mogelijk te maken mét behoud van de bestandsnaam heb ik alle foto's (scans, foto's van diverse bronnen) voorzien van een opvolgend nummer en een titel. Elke eerste foto in een jaarmap heb ik het cijfer 1000 gegeven, en zo verder. Daarmee voorkom ik dat bijvoorbeeld 11 weer vóór 1 komt en 100 weer voor 11. In Verkenner krijg ik de gewenste sortering in pictogrammen door bij Beeld/Sorteren te kiezen voor de optie Meer en in de uitklaplijst Titel aan te vinken en alle andere opties, behalve Naam uit. Vervolgens nog een keer Beeld/Sorteren en dan Titel kiezen Oplopend. Door vervolgens met de muis over een foto te hoveren wordt dan de titel zichtbaar. Mijn vraag: welk programma voor beeldweergave kan én die sortering én de titel (zonder te hoveren) in een volledig beeld-weergave (per foto) tonen? Met de standaard Windows programma's als Fotovieuwer en de Foto-app, of in een programma als Picasa lukt me dat niet. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.