anoniem Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 De Microsoft technische dienst zegt: Ja, dat is het algemene antwoord als u te weinig deelt en open heeft staan en uw privacy probeert te beschermen. Is dat waar? Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Microsoft is overduidelijk niet blij met mensen die hun privacy proberen te beschermen!! Vond een linkje waar iemand beweert de oplossing te hebben: http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-other_settings/sommige-instellingen-worden-door-uw-organisatie/607dc03f-3d8e-48b5-90f1-758dd3960d7a Aan de andere kant, afhankelijk waar je Windows voor gebruikt en als je privacy je lief is kan je ook eens gaan denken aan overstappen naar Linux. Link naar reactie
gerrritvandevosse Geplaatst: 22 maart 2016 Delen Geplaatst: 22 maart 2016 Ook ik heb nu dit probleem. Een maand geleden DWS_Lite.exe gedraaid. ik weet niet of dit het probleem is. Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd zonder resultaat. Er is Windows 10 Pro geïnstalleerd. Hoe lost ik dit op. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.