loekdebets@concepts.nl Geplaatst: 27 november 2015 Delen Geplaatst: 27 november 2015 Ik heb een 9 jaar oude Dell laptop Inspiron 9300 met Pentium M processor en een ATI MOBILITY RADEON x300 grafische kaart. Deze is origineel geleverd met Windows XP. Nu heb ik er Windows 7 opgezet maar krijg de resolutie van het beeldscherm niet meer goed. Deze is nu nog maar maximaal op 1024 x 768 te krijgen en dat is te weinig want ik krijg te grote en te brede tekst en beeld. Link naar reactie
Jorispeterse Geplaatst: 27 november 2015 Delen Geplaatst: 27 november 2015 Dat kan aan twee dingen liggen: of je hebt het systeem aan een andere monitor verbonden die ook stokoud is en geen hogere resolutie aan kan. Of je hebt niet de goede videokaartdrivers. Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 27 november 2015 Delen Geplaatst: 27 november 2015 Je zou een resolutie moeten kunnen halen van 1920 x 1200 pixels op het beeldscherm van je laptop. Ga eens naar de volgende link en kijk wat je er uit kan halen wat drivers betreft: http://www.dell.com/support/home/nl/nl/nldhs1/Products/?app=drivers Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.