Ga naar inhoud

asus laptop beeld springt op zwart, wat kan ik hiermee?


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, mijn asus laptop doet de laatste tijd erg raar. Hij start traag op, als ik bijvoorbeeld word open kan hij hier soms wel 5 minuten over doen. Na het opstarten krijg ik vaak de melding ‘Air Recovery Mind werkt niet meer’, kan alleen nergens vinden wat ik hiermee kan. Het meest storende is echter dat het beeld, ongeacht het batterijpercentage of een aangesloten accu, vaak ineens wegvalt. Ik kan er dan niks meer mee terwijl hij in principe gewoon aanstaat (het licht van de aanknop brandt, maar daar is dan ook alles mee gezegd, heb gecheckt of er een batterijspaarstand op stond maar ook dit is niet het geval.) Ik heb een virusscanner en deze al een paar keer laten zoeken maar niks gevonden. Ik zou de laptop graag willen gebruiken voor mijn studie, heb er ook erg veel geld voor betaald maar zit buiten de garantie. Als iemand weet wat ik hiermee aankan zou ik er erg blij mee zijn!
Link naar reactie
Mogelijk is de firmware niet meer zo up-to-date, en moet je de firmware updaten, firmware is de algemene benaming van de software, die de hardware (harde schijf enz. in de laptop aanstuurt, . https://www.asus.com/support/Download/3/557/0/2/BfnJpFOINWJ0zTH3/30/ . Let wel op dat je de juiste bit-versie versie voor je laptop download
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...