corneh Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 Beginnende zoekt hulp bij vinden van goed scherm? Link naar reactie
corneh Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2015 Zelf heb ik al een goede pc gevonden (denk ik tenminste) maar heb nog een te klein scherm. Wat zijn jullie bevindingen, hoe groter hoe beter of is er een soort optimum? Nu kijk ik voor deze Asus http://www.computer-bestel.nl/gamepc-accessoires-gear/monitor/6/. Maar heeft dit scherm de specificaties die gebruikelijk zijn als je intensief wilt spelen bij first-person shooter? Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 Met een reactietijd van 5ms en een Refresh rate van 75Hz zou ik het niet bepaald een hard-core gaming-monitor noemen. Ik weet niet hoe zwaar je wil gamen maar ik zou liever kiezen voor TN paneel met maximaal 2ms met een Refresh rate van boven de 120/144Hz. De grootte van het scherm is een beetje persoonlijk. Bij een groter scherm zit je natuurlijk wel meer "in het spel". Wat ik je zeker kan aanraden is dat je je pc op een audio-versterker aansluit waar behoorlijke speakers aan vast zitten! Een simpel lichtorgel op de achtergrond kan het plezier nog meer opschroeven. Bij een gedimde verlichting ontploft namelijk je hele kamer! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.