Ga naar inhoud

Kan onder windows 10 de verkenner niet meer openen vanaf de taakbalk. Ook de opdrachtprompt (administrator werkt niet. ?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 7 maanden later...
dit zelfde probleem heb ik onlangs ook gehad op een nieuwe laptop. Op den duur was ook outlook steeds moeilijker te openen. het enigste dat bij mij nog werkte was in mijn verkenner komen middels een snelkoppeling op het bureaublad. Door mij gevonden oplossing: - druk een paar keer op de windows toets +E (dit zou nu nog niet moeten werken) - druk op de toetsencombinatie ctrl+alt+del - kies taakbeheer - beeindig alle AVG gerelateerde programma's (of in ieder geval zoveel als mogelijk) - het dient nu weer te werken. (verkenner opent nu een paar keer) (het foute programma van AVG is het laatst beeindigde programma) Indien na het opnieuw opstarten van de pc het probleem terugkomt, bij automatisch opstarten het foute programma van AVG uitzetten indien mogelijk. Mocht dit niet gaan, dan AVG verwijderen en andere virusscanner gebruiken. (windows defender is redelijk) groet, Marc
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...