anoniem Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 Ik ga een nieuwe monitor aanschaffen en wil dat ik daar tegelijkertijd 'Windows-werkzaamheden' op kan doen; als ook in Windows een tv-schermpje kan openen. Wat heb ik daarvoor nodig? Enkel een monitor die een tv-aansluiting heeft (en wat voor een)? Of is er meer nodig? Link naar reactie
Homer Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 Je kunt een monitor kopen met een 'picture in picture' mogelijkheid zodat je het twee signalen tegelijk kunt geven: een komt dan van je pc de ander van een tv-ontvanger. Of je koopt een tv-ontvanger voor de pc. Link naar reactie
koenejk Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 mm, ik zoek toch nog verder: Picture in Picture (PIP) is alleen hardwarematig in te stellen; het venstertje wordt op vaste plekken in het beeld weergegeven. Ik wil dit zelf met de hand kunnen aanpassen (venster verslepen). Daar is andere hardware voor nodig lijkt me. Zijn er andere opties dan een (voor mij wat ingewikkelde) DVB-C tuner/card te kopen? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.