Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Delen Geplaatst: 17 april 2005 Ik heb dus photoshop 8.0 op mijn compie staan maar als ik nu een scherm in beeld heb die meer dan het volledige scherm gebruikt kan ik niet op zij scrollen wie weet wat ik er aan kan doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Kijk hieronder zie je een plaatsje van een muis:\r\n[img]http://www.sip.be/hardware/muis-tulip-kl.jpg[/img]\r\nAan de linkerkant zit een knop, die noemen ze de linker muisknop hiermee kan je objecten selecteren en openen.\r\nAan de rechterkant zit nog een knop, de rechtermuisknop, hiermee kan je geavanceerde opties gebruiken, bijvoorbeeld verwijderen og naamwijzigen.\r\nIn het midden zit ook nog een wieltje, het scroll-wieltje, hiermee kan je naar boven en naar beneden \"scrollen\" oftewel bewegen, helaas kan je hiermee niet naar links of rechts \"scrollen\".\r\nJe kan wel dit wieltje indrukken, waarna je het beeld naar links, rechts, boven of onder kan verplaatsen.\r\n\r\nBron: De muis voor Dummies, copyright 2005 by Thijs K Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Dit is heel flauw, want die scrollbalk hoort het gewoon te doen. Kan je helaas niet vertellen waar het aan ligt....\r\nJe kunt ook met het handje uit het gereedschappalet binnen de kaders schuiven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Of uitzoomen mssn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 he thijs niet zo bijdehand Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Soms helpt het als je eerst ergens in het veld klikt, soms doet de scroll van je muis het daarna wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 @Kater.... het gaat niet om de scroll van de muis, het gaat om de horizontale scrollbalk in Photoshop..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 [quote=reintje]@Kater.... het gaat niet om de scroll van de muis, het gaat om de horizontale scrollbalk in Photoshop.....[/quote]\r\nDank je Reintje, ik heb me laten aflijden door de grote foto van Thijs. ;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen