Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Delen Geplaatst: 17 april 2005 Sinds een week doet me netwerk het niet meer. Ik krijg een melding dat er sprake is van geen of een beperkte verbindingsmogelijkheid. Als ik de verbinding probeer te herstelen krijg ik de volgende foutmelding Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 probeer eens in DOS \"ipconfig /renew\" (zonder \" , start > uitvoeren > \"cmd\" Intypen dan enter.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 nee, werkt ook niet dan krijg ik de volgend fout melding. \r\n\r\nEr is een fout opgetreden bij het vernieuwen van deze interface: LAN - verbinding 4. Kan geen contact met de DHCP- server maken. Aanvraag is verlopen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Misschien kun je wat meer vertellen, hoe maak je normaal verbinding, router? Wireless? Heb je iets veranderd of onstond het spontaan enz enz. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Er is kennelijk iets aan de hand met de verbinding tussen je pc en de DHCP server.\r\n\r\n- Controleer je firewall instellingen\r\n- Controleer de bekabeling\r\n- Controleer in je netwerk instellingen het IP adres van je DHCP server\r\n- Netwerkkaart misschien stuk?\r\n- Verwijder de netwerk verbinding (LAN verbinding 4) eens en maak deze opnieuw aan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen