Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Delen Geplaatst: 17 april 2005 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb ene PC met XP erop en op die PC test ik heeel veel programma\'s etc.\r\nSoms gaat er nog wel eens wat fout en installeer ik XP opnieuw.\r\nNou is mijn vraag: Kan het kwaad voor je HDD of processor etc. als je vaak XP opnieuw installeert?\r\n\r\nDJ Logi Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Nee, maar het is wel super zinloos.\r\nWindows XP hoef je maar 1x te installeren, de eerste keer.\r\nZorg voor een goede en up-to-date virusscanner, firewall en anti spyware programma.\r\nVerder heb je herstelpunten, dus gaat het fout, ga je met herstelpunten teug naar een punt toen het nog goed werkte. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 oja oke bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 ]\r\n[quote]\r\nWindows XP hoef je maar 1x te installeren, de eerste keer. \r\n[/quote]\r\n\r\nWaarom is jouw steevaste antwoord (al een hele tijd trouwens) steeds weer \'t zelfde over het opnieuw installeren van XP...?? Je doet net of iedereen \'t zelfde doet als jij met jouw PC.\r\nOK... \'t is wel jouw mening (dat respecteer ik ook wel...) maar je leest toch dat ie ermee experimenteert..., en dan weet je dat \'t altijd wel es fout kan gaan en helpt systeemherstel niet altijd...!\r\n[quote]\r\nNee, maar het is wel super zinloos.\r\n[/quote\r\nMaar \'t gaat erom dat je \'t expres doet om te kijken of \'t een goed programma is etc...!! \r\nDus zo zinloos is het niet...!\r\nGrenzen verkennen / uitbreiden door experimenten is helemaal zo gek nog niet en is veel leuker dan braaf met de pc te werken.\r\n\r\nGrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Antwoord van De Kater (@) ;\r\nIk geef er toch ook tips voor hem bij?\r\nIk had er toch bijgezet dat het niet erg is voor de harde schijf?\r\n..Waarom word je eigenlijk zo pissig, om de opmerking \"je hoeft Windows XP maar 1 x te installeren, de eerste keer\"?.....\r\nEn het is niet alleen mijn mening hoor. \r\nEn helaas voor jou, maar als je inderdad goed met Windows XP overweg gaat, alles goed doet, hoef je Windows XP nooit opnieuw te installeren. Dit in tegenstelling tot de oudere versie van Windows en dat zit, helaas, nog te veel in het geheugen van gebruikers. Dit wil weer niet zeggen dat Windows XP echt perfect is, het heeft wel terdege nadelen.\r\nDat hij aan het experimenteren is, had ik begrepen, vandaar de herstelpunten, kan hij binnen een paar seconder terug in plaats van uren. Echt waar. ;-) \r\nBiertje? ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Hierover zullen we wel steeds van mening verschillen.....! (maar ach dat hoort erbij... :wink:)\r\nBehalve over (B) (toevallig ook mijn merk.... :-P :-P )\r\n\r\nGrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 [quote=Rawit]Hierover zullen we wel steeds van mening verschillen.....! (maar ach dat hoort erbij... :wink:)\r\nBehalve over (B) (toevallig ook mijn merk.... :-P :-P )\r\n\r\nGrtz[/quote]\r\nOok van mij mogen meningen verschillen. ;-) (B) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Ik deel kater zijn mening dat je xp maar een keer hoeft te installeren op een pc\r\nAls deze klaar is kan je OF herstelpunten maken (zonde van de schijfruimte) OF gebruik maken van GHOST\r\nAls je dan vaak XP terug moet zetten inclusief drivers en software ben je al gauw een uur bezig\r\nMet ghost maximaal 10 tot 15 minuten\r\nDus ja ik ga ook voor 1 keer goed installeren........\r\n\r\nEric Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 [quote]Kan het kwaad [/quote]\r\n\r\nAntwoord: nee. :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Naar een herstelpunt teruggaan gaat niet altijd hoor. Bij mijn probleem liep xp vast op die optie..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Eens snepman, maar de vraag was: Kan het kwaad voor je HDD of processor etc. als je vaak XP opnieuw installeert? \r\n\r\nEn dan is het antwoord dus: Nee (proud) (proud) :mrgreen: :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 of maak eens een ghost,dan ben je met 5 minuten weer helemaal klaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 (cry) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 [quote=reintje](cry)[/quote]\r\nWaarom huil je Reintje? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 [quote=reintje](cry)[/quote]\r\n\r\nJa,.......waarom huil je reintje (proud) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Mijn pc heeft sinds enige tijd problemen met het overstappen van de ene gebruiker naar de andere. Als ik daarbij de eerste gebruiker gelijk wil afmelden. Hij komt dan in het scherm met de namen van de andere gebruikers maar als ik daar op klik krijg ik hetzelfde scherm (dus met die namen) gelijk weer terug. oook sinds enige dagen sluit de pc niet af maar blijft hij hangen bij instellingen opslaan. Ik weet niet meer precies wanneer deze problemen zijn begonnen en weet dus niet waar naar toe ik met systeemherstel moet gaan. Is het in zo een geval beter om windows xp op nieuw te installeren ????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 \"maar als je inderdad goed met Windows XP overweg gaat, alles goed doet, hoef je Windows XP nooit opnieuw te installeren.\"\r\n\r\nIk wil wel eens weten hoe je goed / verkeerd met Windows XP kan omgaan.\r\nAlle programma\'s schrijven in het register, alle gebruikers internetten, hoe wil je dat tegenhouden?\r\n\r\nWat is goed? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen