Ga naar inhoud

downloaden van torrents

Aanbevolen berichten

In computeridee las ik dat bestanden downloaden voor eigen gebruik is toegestaan en dat dat het snelst gaat met torrents.\r\nNu heb ik al Shareza op mijn computer staan en elke keer als ik een torrent aanklik start vanzelf Shareaza op. Nu heb ik daar al bij instelingen aangegeven om geen torrents te downloaden maar toch blijft het via Shareaza gaan. Moet ik nu Shareaza verwijderen en is het dan echt zo dat het via een torrentdownload programma zoals b.v. Bittornado sneller gaat dan met Shareaza?
Link naar reactie
of bittspirrit,, daar doe ik t mee maar iedereen heeft zo zn eigen favoriet.\r\n\r\nmaar voor dat vanzelf opstarten is mischien een tip om firefox eens als browser te proberen,, die geeft automatisch als je iets aanklikt(een torrent bijvoorbeeld) de keuze wat je wilt doen,, dus evt. openen met een ander progje
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Graag wil ik ff reageren op het bericht van kater. Het is een periode heel slecht geweest met bittorrent en ik dacht dat het ook gebeurt was. Dit is gekomen door het verdwijnen van de grootste site suprnova. Nu gaat het weer super met bittorrent, er zijn weer nieuwe sites met de links. ;-) \r\n\r\nbetreft clients wat iemand gebruikt, het is je eigen voorkeur. Ik gebruik zelf torrentstorm. Is ook zeer stabiel maar een ander gebruikt weer Azureus terwijl dit weer een java clent is. En zoals bekend vreet java nog al wat van je cpu.
Link naar reactie
[quote=tara]Inmiddels heb ik al Azureus, ABC en BitTornado geprobeerd maar Azureus blijft op rode gezichtjes staan ABC blijft op 0 % staan en BitTornado komt met de foutmelding: Problem connecting to tracker.\r\nWat gaat er nou toch fout bij mij?[/quote]\r\n\r\nIk denk dat je in je firewall en/of router poorten moet open zetten.\r\n(moest ik met shareaza ook)\r\n\r\n@ Thijs,\r\n\r\nIs Bitcomet sneller dan shareaza 2.1.0.0 ?
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...