Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 [b]Okay[/b]\r\n\r\nIk heb het spel Splinter Cell Pandora Tomorrow, gekocht voor zoon lief. Installeren is de kunst niet. Al zijn het heel wat ceedees. \r\n\r\nHet gaat al verkeerd bij de eerste beginselen van het spel. \r\nZodra het spel opstart, zit je half onderwater in een soort bamboe cel. \r\nWaar je naar de kust moet komen. En een zeer nerveuze Captain die aan je kop loopt te zeiken dat je geen grapjes moet maken. \r\n\r\nHoe en wat ik ook probeer, we komen met geen mogelijkheid uit deze situatie. Ik had graag het manual erop nageslagen maar helaas, zoontje heft het spel van een vriendje geleent en \r\ndeze heeft er geen manual meer bij. \r\n\r\nIs er iemand die weet hoe ik hieruit kan komen zodat hij verder kan om het spel af te spelen. \r\n\r\nThanks Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote]Ik heb het spel Splinter Cell Pandora Tomorrow, gekocht voor zoon lief. [/quote]\r\n\r\n[quote]Ik had graag het manual erop nageslagen maar helaas, zoontje heft het spel van een vriendje geleent en deze heeft er geen manual meer bij.[/quote]\r\n\r\nNiet echt geloofwaardig he? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Staat de manual niet op één van de cd\'s? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Laten we voordat we verder helpen hem eens laten verklaren wat deze dubieusteit inhoud Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Het spel is door vriendje gekocht, en geleent door mijn zoon. Mijn zoon heeft het spel weer van hem gekocht.\r\n\r\nMaar waarom zou ik dit eigenlijk gaan verklaren. Het is geen kopie, het is een orgineel spel. Daarbij vraag ik om uiteg \r\nvan de handelingen van het spel en niet of ik hem kan kopieren en hem kan door verkopen.\r\n\r\nDus is het misschien mogelijk om het kastje bij de muur te houden. THANK YOU.!!!!!!!\r\n\r\nMaar om maar even aan de credibility te voldoen een screen shot van de CD\'s. (Pfffffffft)\r\n\r\n\r\nGood God, Since this new forum people really start nagging. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 [quote=Thijs]Laten we voordat we verder helpen hem eens laten verklaren wat deze dubieusteit inhoud[/quote]\r\n\r\n\r\ndubieusiteit schrijf je zo !!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 @ Reintje\r\n\r\nHelaas staat er geen manual op de cd\'s ik denk dat er een boeklet heeft bij gezeten. \r\nMaar goed kids zijn slordig en raken nog wel eens dingen kwijt.\r\n\r\nDus ik hoop dat iemand hier een uitkomst kan bieden anders moet ik dus naar UbiSoft zelf gaan schrijven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 [quote]Good God, Since this new forum people really start nagging. [/quote]\r\nOp het oude forum waren er ook een paar hoor (proud) \r\nIk zie niets verkeerds in het vragen naar de handleiding van (in dit geval) een spel.\r\nBen aan het googelen geweest en hier heb je alvast wat cheats:[url]http://www.gamersnet.nl/cheats/cheat.php?id=684[/url]\r\nEen manual valt niet mee, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ie niet te vinden is op het www :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Ok, ik geloof je, in iedergeval al wil je hulp bij spellen dan moet je terugvallen op een zogeheten walkthrough, ik weet niet precies wat je moet doen en of het zelfde level is maar hier staat wat:\r\n[url]http://faqs.ign.com/articles/504/504143p1.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 [quote]@ Reintje [/quote] Mijn naam is haas hoor....... :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 [quote=reintje][quote]@ Reintje [/quote] Mijn naam is haas hoor....... :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nHmm, Ik dacht Reintje. ;-) \r\n\r\nBen maar zo vrij geweest om even met de helpdesk van Ubisoft te bellen in Nederland. Want kids kennende willen ze het spel graag spelen. \r\n\r\nDeze kwam met verrassende uitkomsten. Maar even goed bedankt voor jullie waardevolle opmerkingen.\r\n\r\nBen er nu zelf even mee aan het stoeien geweest, maar het is nog wel een zeer listig spel. Zeker als je niet echt weet hoe de bediening is van de persoon die je speelt. Maar dankzij de door de game aangegeven opties kom je een heel eind. \r\n\r\nVoor wie ook problemen mocht ondervinden zal ik hier een screenshot plaatsen met het nummer wat ik gebeld heb voor ondersteuning. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Ik heb het spel brothers in arms ( ook Ubisoft.)\r\nwanneer ik de map van Brothers in arms open, zit daar weer een map \"support\" in, wanneer ik die open, zit daar weer de map \"manual\" in, wanneer ik die open zit daar een pdf bestand met de manual van het spel.\r\nIk kan me haast niet voorstellen dat het bij Splinter Cell anders zou zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 @ Snappie\r\nDeze keer ben jij helemaal geweldig. \r\n\r\nOp CD 1 staat inderdaad een map met support, waarin de manual zitten met zowel de engelse taal.\r\n\r\n1 woord.....Geweldig\r\n\r\n(B)(B)(B)(B)(B)(B)(B) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Hé hé, nou ben blij dat je het gevonden hebt, ik kon me echt niet voorstellen dat ubisoft niet een pdf bestandje van een paar kb op een cd rom zet als manual. Zeker als het gaat om een spellen als splinter cell e.d.\r\n\r\nProost (B) (B) (B) (B) (B) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen