Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 Hoi\r\n\r\nIs iemand bekend met het merk Palit? Ik ben op zoek naar een XFX 6600GT PCI-E maar op dit moment zijn deze zéér schaars en het enige wat de winkel me kan bieden op dit moment is een 6600GT van het merk Palit. Is dit een goed alternatief of even verder zoeken naar een 2e hands XFX ???\r\n\r\nAlvast bedankt\r\nRoyer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 geen ervaring mee (liar) \r\n\r\nMaar [url]www.azerty.nl[/url] heeft hem nog wel in voorraad ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Palit ken ik ook niet, maar echt slecht kan het nooit zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Nou... ik ben maar in het diepe gesprongen. Heb er 1 gekocht van het merk Palit en tot nu toe valt het niet tegen. Hij is zelfs stiller dan mijn XFX 6600 AGP. Dinsdag heb ik de 2e kaart erbij en dan kijken wat ie in SLI opstelling doet :-P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen