Ga naar inhoud

IDE PCI kaartje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\nIk hem in mijn pc zitten: @ harde schijven, en 2 cd spelers.\r\nAllemaal IDE, Nou heb ik Bij de mediamarkt een kaartje gezien, voor PCI met IDE kanalen. Als ik die koop kan ik dan een extra HD plaatsen??? Ik heb namelijk nog 2 harde schijven liggen die ik graag alleen voor patches wil gebruiken zodat ik niet alles weer hoef te downloaden, op de andere wil ik dan een windows image zetten. \r\nIs het mogelijk om 6 dingen in je pc te hebben hangen met zo een PCI ide kaart erbij???
Link naar reactie
Ik heb een aparte DVD speler en een CD writer, Ik heb ze allebei nodig. Ook omdat ik veel games speel wil ik graag in allebei de spelers 1 cd hebben zitten. Tevens kopieer ik zeer vaak cd\'s aangezien ik mijn muziek cd\'s meeneem, wil ik dfe originele in het hoesje houden (elke muziekcd is maar 1 keer uit het originele hoesje geweest)\r\nEn voor mijn website moet ik regelmatig ee cd kopieren.\r\n\r\nMijn vraag nogmaals(niet boos bedoeld) Kan dat ja of nee: Een pci kaartje en dan meerdere HD\'s??
Link naar reactie
[quote=ferry]Ik heb een aparte DVD speler en een CD writer, Ik heb ze allebei nodig. Ook omdat ik veel games speel wil ik graag in allebei de spelers 1 cd hebben zitten. Tevens kopieer ik zeer vaak cd\'s aangezien ik mijn muziek cd\'s meeneem, wil ik dfe originele in het hoesje houden (elke muziekcd is maar 1 keer uit het originele hoesje geweest)\r\nEn voor mijn website moet ik regelmatig ee cd kopieren.\r\n\r\nMijn vraag nogmaals(niet boos bedoeld) Kan dat ja of nee: Een pci kaartje en dan meerdere HD\'s??[/quote]\r\nZoals ik al typte, dat kan. ;-)\r\nZie ook bij Navy en nogmaals mijn antwoord.
Link naar reactie
[quote=ferry]sorry, in mijn reply is een stukje weggevallen zie ik.\r\nER kwamen nog vragen achter, \r\n1) ik heb een voeding van 350watt is dat genoeg?\r\n2) moet op dat kaartje dan ook alles op Master slaver, of kan dat niet ?\r\n3) Hoe activeer ik dit in het bios?\r\n4) En windows?[/quote]\r\n\r\n350 Watt is voldoende\r\n2 zie gebruiksaanwijzing van het kaartje\r\n3 hoeft niet, het is een PCI kaart met eigen BIOS en dit PCI kaartje installeer je net zoals andere PCI kaarten\r\nWindows, zie gebruiksaanwijzing van het kaartje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...