Ga naar inhoud

Favorieten

Aanbevolen berichten

[quote=marientje]ga s via start naar je favorieten, dan rechtermuisknop, sorteren op naam. Nu zijn ze als t goed is ook in IE gesorteerd[/quote]\r\nDat kan nog veel makkelijker.\r\nKlik op favorieten (in IE) en klik met rechts op de favoriten en kies sorteren op naam. Dit kan ook in je submappen. En ook bij alle programma\'s in start.
Link naar reactie
[quote=marientje][quote=kater]Klik op favorieten (in IE) en klik met rechts op de favoriten en kies sorteren op naam.[/quote]\r\n\r\ndat heeft nooit gekund bij mij :-S \r\n\r\nnaja, ik heb t niet nodig, en verder is alles goed gekomen...[/quote]\r\nKlik op favorieten.\r\nGa met je muis op 1 van de onderwerpen staan.\r\nKlik daarna met de rechtermuisknop.\r\nKlik op sorteren op naam.\r\n\r\nDit kan ook in de submappen en in alle programma\'s onder start.
Link naar reactie
[quote=kater]\r\nKlik op favorieten.\r\nGa met je muis op 1 van de onderwerpen staan.\r\nKlik daarna met de rechtermuisknop.\r\nKlik op sorteren op naam.\r\n\r\nDit kan ook in de submappen en in alle programma\'s onder start.[/quote]\r\n\r\nhaha, die optie is bij mij dus niet aanwezig. Misschien een oude(re) versie. Ik gebruik nu toch FF
Link naar reactie
[quote=kater][quote=marientje]ja, maar tegenwoordig niet meer, althans, ik dan[/quote]\r\nMooi, maar wat is nou het voordeel?\r\nKrijg nu ook geen spyware en virussen binnen. ;-) \r\nDus waarom IE door FF vervangen.[/quote]\r\nHierom:\r\n 1. Firefox houdt zich aan de webstandaarden, IE niet\r\n 2. Firefox is veiliger dan IE (veiligheidslekken, spyware)\r\n 3. Firefox biedt extra functionaliteit ten opzichte van IE\r\n 4. De ontwikkeling van Firefox is een stuk actiever dan de ontwikkeling van IE\r\n\r\n\r\n[url=http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/internet/firefox-review.php]kliklklik[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...