Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 wanneer ik in IE ben en click op favorieten komt een niet alfabetische lijst waarin de laatst toegevoegde onderaan staat. hoe kan ik dat alfabetisch ordenen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 ga s via start naar je favorieten, dan rechtermuisknop, sorteren op naam. Nu zijn ze als t goed is ook in IE gesorteerd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=marientje]ga s via start naar je favorieten, dan rechtermuisknop, sorteren op naam. Nu zijn ze als t goed is ook in IE gesorteerd[/quote]\r\nDat kan nog veel makkelijker.\r\nKlik op favorieten (in IE) en klik met rechts op de favoriten en kies sorteren op naam. Dit kan ook in je submappen. En ook bij alle programma\'s in start. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 dank Marietje en Kater. alweer een simpele oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=andries24]dank Marietje en Kater. alweer een simpele oplossing.[/quote]\r\nGraag gedaan. (B) (C) ;-) (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=kater]Klik op favorieten (in IE) en klik met rechts op de favoriten en kies sorteren op naam.[/quote]\r\n\r\ndat heeft nooit gekund bij mij :-S \r\n\r\nnaja, ik heb t niet nodig, en verder is alles goed gekomen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=marientje][quote=kater]Klik op favorieten (in IE) en klik met rechts op de favoriten en kies sorteren op naam.[/quote]\r\n\r\ndat heeft nooit gekund bij mij :-S \r\n\r\nnaja, ik heb t niet nodig, en verder is alles goed gekomen...[/quote]\r\nKlik op favorieten.\r\nGa met je muis op 1 van de onderwerpen staan.\r\nKlik daarna met de rechtermuisknop.\r\nKlik op sorteren op naam.\r\n\r\nDit kan ook in de submappen en in alle programma\'s onder start. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=kater]\r\nKlik op favorieten.\r\nGa met je muis op 1 van de onderwerpen staan.\r\nKlik daarna met de rechtermuisknop.\r\nKlik op sorteren op naam.\r\n\r\nDit kan ook in de submappen en in alle programma\'s onder start.[/quote]\r\n\r\nhaha, die optie is bij mij dus niet aanwezig. Misschien een oude(re) versie. Ik gebruik nu toch FF Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote]\r\nIk gebruik nu toch FF \r\n[/quote]\r\nIk ook : - ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=datbenik][quote]\r\nIk gebruik nu toch FF \r\n[/quote]\r\nIk ook : - )[/quote]\r\nIk niet, problemen met internet bankieren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 ja, maar tegenwoordig niet meer, althans, ik dan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=marientje]ja, maar tegenwoordig niet meer, althans, ik dan[/quote]\r\nMooi, maar wat is nou het voordeel?\r\nKrijg nu ook geen spyware en virussen binnen. ;-) \r\nDus waarom IE door FF vervangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 [quote=kater][quote=marientje]ja, maar tegenwoordig niet meer, althans, ik dan[/quote]\r\nMooi, maar wat is nou het voordeel?\r\nKrijg nu ook geen spyware en virussen binnen. ;-) \r\nDus waarom IE door FF vervangen.[/quote]\r\nHierom:\r\n 1. Firefox houdt zich aan de webstandaarden, IE niet\r\n 2. Firefox is veiliger dan IE (veiligheidslekken, spyware)\r\n 3. Firefox biedt extra functionaliteit ten opzichte van IE\r\n 4. De ontwikkeling van Firefox is een stuk actiever dan de ontwikkeling van IE\r\n\r\n\r\n[url=http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/internet/firefox-review.php]kliklklik[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen