Ga naar inhoud

Casema/Wannadoo newsserver

Aanbevolen berichten

Ik heb een abonnement van Casema/Wanadoo en wil dan ook gebruik maken van de newsserver. Nou blijkt dus dat ik op de superlangzame newsserver van wanadoo zit, terwijl casema gewoon een hele goede heeft. :-| Weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen, of wil iemand zijn login ff naar me mailen. zodat ik ook gewoon die van casema kan gebruiken?? Ik heb nu gewoon een hartstikke snelle verbinding, maar kan toch maar met 10 kb/sec downloaden van die newsserver die ik op dit moment gebruik... (cry) \r\n\r\nAlvast ontzettend bedankt!!!
Link naar reactie
[quote=themiracle]Ik heb een abonnement van Casema/Wanadoo en wil dan ook gebruik maken van de newsserver. Nou blijkt dus dat ik op de superlangzame newsserver van wanadoo zit, terwijl casema gewoon een hele goede heeft. :-| Weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen, of wil iemand zijn login ff naar me mailen. zodat ik ook gewoon die van casema kan gebruiken?? Ik heb nu gewoon een hartstikke snelle verbinding, maar kan toch maar met 10 kb/sec downloaden van die newsserver die ik op dit moment gebruik... (cry) \r\n\r\nAlvast ontzettend bedankt!!![/quote]\r\nJe hebt of een abonnement bij Casema of je hebt een abonnement bij Wannedoo.\r\nBij wie heb je een abonnement.\r\nVoor beide heb je een andere newserver.\r\n[url=http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,297896&_dad=portal&_schema=PORTAL]Op deze link van Casema staat dat ook beschreven.[/url]\r\nIk heb een abonnement bij Casema, mijn e-mail adres eindig dan ook als volgt: ...........@casema.nl\r\nDus abonnement van Wanadoo opzeggen en een abonnement bij Casema nemen. Kijk wel wanneer je abonnement afloopt of informeer even bij Casema.
Link naar reactie
[quote=kater][quote=themiracle]Ik heb een abonnement van Casema/Wanadoo en wil dan ook gebruik maken van de newsserver. Nou blijkt dus dat ik op de superlangzame newsserver van wanadoo zit, terwijl casema gewoon een hele goede heeft. :-| Weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen, of wil iemand zijn login ff naar me mailen. zodat ik ook gewoon die van casema kan gebruiken?? Ik heb nu gewoon een hartstikke snelle verbinding, maar kan toch maar met 10 kb/sec downloaden van die newsserver die ik op dit moment gebruik... (cry) \r\n\r\nAlvast ontzettend bedankt!!![/quote]\r\nJe hebt of een abonnement bij Casema of je hebt een abonnement bij Wannedoo.\r\nBij wie heb je een abonnement.\r\nVoor beide heb je een andere newserver.\r\n[url=http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,297896&_dad=portal&_schema=PORTAL]Op deze link van Casema staat dat ook beschreven.[/url]\r\nIk heb een abonnement bij Casema, mijn e-mail adres eindig dan ook als volgt: ...........@casema.nl\r\nDus abonnement van Wanadoo opzeggen en een abonnement bij Casema nemen. Kijk wel wanneer je abonnement afloopt of informeer even bij Casema.[/quote]\r\n\r\nEn toen was het stil. ;-) (C)
Link naar reactie
haha ja idd.\r\n\r\nNee het zit zo: Casema heeft dus een of ander samenwerkingsverband met wanadoo, dus wij dachten dat we bij casema zaten, maar dat blijkt dus wanadoo te zijn. Is allemaal niet zo heel duidelijk geregeld. Daarom moeten wij dus gebruik maken van die newsserver van wanadoo (cry).Ik hoop dat er iemand hier een oplossing voor weet, want dit schiet echt totaal niet op (12 Kb/sec) :-S
Link naar reactie
[quote=themiracle]haha ja idd.\r\n\r\nNee het zit zo: Casema heeft dus een of ander samenwerkingsverband met wanadoo, dus wij dachten dat we bij casema zaten, maar dat blijkt dus wanadoo te zijn. Is allemaal niet zo heel duidelijk geregeld. Daarom moeten wij dus gebruik maken van die newsserver van wanadoo (cry).Ik hoop dat er iemand hier een oplossing voor weet, want dit schiet echt totaal niet op (12 Kb/sec) :-S[/quote]\r\nZo onduiddelijk vind ik het niet.\r\nKijk maar welke providers gebruik manken van het KPN netwerk.\r\n\r\nIk denk dat je de helpdesk van Wanadoo moet bellen, heb ik helaas geen ervaring mee.\r\n\r\nIk zit bij Casema en die helpdesk is goed, maar daar heb jij helaas niets aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...