Ga naar inhoud

is gamen slecht?

Aanbevolen berichten

(proud) \r\nIk had iets stouts geïnstalleerd en als ik dat programma afsloot, bleef het op de achtergrond draaien. Gevolg: Niets maar dan ook echt geen ander programma was meer te openen... Het stoute programma nam 100%CPU in beslag, maar was niet zichtbaar actief (proud) Het was gelukkig wel eenvoudig te verwijderen......
Link naar reactie
kopieen van een spel slecht??? dat zeggen ze alleen in de hoop dat er origineel word gekocht......en gelijk hebben ze (proud).....\r\nen die proggies om de kopieer beveiliging te omzeilen (no-cd kreks) zijn helemaal niet gevaarlijk, ik gebruik ze ook terwijl ik met originele software draai.\r\nje moet alleen ff weten waar je ze vandaan haalt....\r\nen dit doe ik omdat ik er nogal een hekel aan heb om steeds de cd/dvd in de speler te plaatsen zodat je dan pas kan spelen.\r\nik installeer de handel en dan verdwijnd de cd/dvd op de stapel bij de rest.\r\nen meer spellen pc trager??? heb hier zo\'n 10 spellen geinstaleerd merk er helemaal niks van.\r\n\r\nik vraag me af waar deze onzin eigenlijk allemaal vandaan komt......
Link naar reactie
[quote=reintje](proud) \r\nIk had iets stouts geïnstalleerd en als ik dat programma afsloot, bleef het op de achtergrond draaien. Gevolg: Niets maar dan ook echt geen ander programma was meer te openen... Het stoute programma nam 100%CPU in beslag, maar was niet zichtbaar actief (proud) Het was gelukkig wel eenvoudig te verwijderen......[/quote]\r\nfoei ^o)
Link naar reactie
[quote=reintje](proud) \r\nIk had iets stouts geïnstalleerd en als ik dat programma afsloot, bleef het op de achtergrond draaien. Gevolg: Niets maar dan ook echt geen ander programma was meer te openen... Het stoute programma nam 100%CPU in beslag, maar was niet zichtbaar actief (proud) Het was gelukkig wel eenvoudig te verwijderen......[/quote]welk programma? ^^
Link naar reactie
[quote=Fortiter][quote=reintje](proud) \r\nIk had iets stouts geïnstalleerd en als ik dat programma afsloot, bleef het op de achtergrond draaien. Gevolg: Niets maar dan ook echt geen ander programma was meer te openen... Het stoute programma nam 100%CPU in beslag, maar was niet zichtbaar actief (proud) Het was gelukkig wel eenvoudig te verwijderen......[/quote]welk programma? ^^[/quote]\r\n\r\nNou ik ga geen namen noemen, maar het was een heel leuk 3D-animatieprogje....
Link naar reactie
[quote=Fortiter][quote=Jake]ik werk hier wel op een laptop kan deze niet snel overhit worden?[/quote]\r\nAls je hem op schoot houdt, is dat slecht voor de ballen (straling bla bla onvruchtbaar bla bla) Daar is een conclusie uit te trekken: PC spellen zijn ook slecht voor je ballen (mits spelend op een laptop) ^o)[/quote]\r\n\r\n[b]Mits spelend op je schoot[/b], speel sinds afgelopen zomer op een laptop, welliswaar op mijn bureau, maar je maakt me wel bang zo. Heb hem nooit op mijn schoot gelukkig.
Link naar reactie
Spellen met veel muiswerk dus neem bijvoorbeeld Morrowind of andere spellen met intensief muiswerk, daar krijgt je RSI van. \r\nJe houding van je rug, idem dito, Rugklachten.\r\n\r\nEn door het geconcentreerd bezig zijn gaat bij veel mensen de tong uit de mond hangen, \r\nwaardoor men gauw geneigd is je te bestempelen als een debiel. \r\n\r\nDus ja als je een defenitie zoekt of pc games , slecht voor je zijn, kijk dan of je een van deze 3 dingen doet. \r\nEn maak daar je eigen conclusie uit.
Link naar reactie
[quote][b]Mits spelend op je schoot[/b], speel sinds afgelopen zomer op een laptop, welliswaar op mijn bureau, maar je maakt me wel bang zo. Heb hem nooit op mijn schoot gelukkig.[/quote]\r\nNiet doen, er zijn zo veel dingen die slecht voor je zijn (maar je moet er idd geen gewoonte van maken, ook al produceer je er ~72 miljoen per dag :-P ). Wat leuke weetjes:\r\nSchijnt dat laatst nog de hersenen van een fulltime gamer vergeleken zijn met de hersenen van een junk, en de verschillen waren niet groot :-| (kan ook aan de persoon liggen, geloof er zelf niet veel van) \r\nEen glas bier vernietigt 10000 hersencellen, en zelfs als je snurkt vernietig je hersencellen. Gelukkig gebruik je maar een heel klein deel van je hersenen (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...