Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Delen Geplaatst: 13 april 2005 Hoi,\r\n\r\neen week of wat geleden kreeg ik problemen met de cd-drive van m\'n ouwe Pentium 2, dus besloot ik de computer open te maken en de cd-drive even nader te bekijken.\r\nnouja zo gezegt, zo gedaan, beetje stof verwijderd enzo je kent het wel. cd-drive weer terug, voeding van de andere cd-drive en harde schijf weer aangesloten (had ik eruit gerukt in verband met nogal ruimtegebrek) en alle bedrading weer ingeplugd aan de achterkant van de pc.. \r\n\r\nmaar wil het geval nou zijn dat als ik de aan en uit knop indruk er -helemaal- niks meer gebeurt :( \r\nwat kan er aan de hand zijn? ik ben niet echt heel erg thuis in hardware-zaken dus ik heb verder nergens aan gezeten, maar eht kan natuurlijk altijd zo zijn dat ik er een draadje heb uitgestoten ergens...\r\n[url=http://img81.echo.cx/img81/1326/img01153pr.jpg]hier[/url], [url=http://img81.echo.cx/img81/34/img01144ea.jpg]hier[/url], en [url=http://img81.echo.cx/img81/4124/img01162ko.jpg]hier[/url] heb je foto\'s van de binnenkant van mn pc, misschien hebben jullie er wat aan.\r\n\r\ngr. Mip\r\n\r\n\r\nals t topic hier niet thuishoort; bedankt voor het verplaatsen :lol: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Hoe heb je hem schoongemaakt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 als je eht over de cd-drive hebt: ja\r\nde rest van de pc: nee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 [quote=Mip]als je eht over de cd-drive hebt: ja\r\nde rest van de pc: nee[/quote]\r\nHoe heb je hem schoongemaakt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 tja laatst zelfde probleem gehad bij een vrien met een zelfde pc als jij hebt.\r\ndaar was de voeding kapot.\r\ndoor het loskoppelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Ik denk door statische electriciteit.\r\nDaarom wil ik graag weten hoe hij hem schoon heeft gemaakt, maar hij geeft een antwoord van bekijk het maar of zoiets.\r\nEven afwachten, misschien reageerd hij nu met een goed antwoord. ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Ik kan het net niet op foto 1 zien, maar misschien zit er achter op de voeding een schakerlaartje die je misschien omgezet hebt. Kijk even of die op de \'1\' staat opv \'0\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 [quote=kater]Ik denk door statische electriciteit.\r\nDaarom wil ik graag weten hoe hij hem schoon heeft gemaakt, maar hij geeft een antwoord van bekijk het maar of zoiets.\r\nEven afwachten, misschien reageerd hij nu met een goed antwoord. ;-)[/quote]\r\noh lol sorry dacht dat er stond heb je hem schoongemaakt ;-) \r\n\r\ngewoon met zo\'n blauw droog stofdoekje... kan t even neit zo goed omschrijven, maar niks vochtigs iig. gewoon bij de AH te koop Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 [quote=Eagle_Erwin]Ik kan het net niet op foto 1 zien, maar misschien zit er achter op de voeding een schakerlaartje die je misschien omgezet hebt. Kijk even of die op de \'1\' staat opv \'0\'.[/quote]\r\nnope er zitten geen schakelaartjes op de voeding, pc is al zeker een jaar of 5 a 6 oud, toen was dat nog niet zo gewoon denk ik :-P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 [quote=Mip][quote=kater]Ik denk door statische electriciteit.\r\nDaarom wil ik graag weten hoe hij hem schoon heeft gemaakt, maar hij geeft een antwoord van bekijk het maar of zoiets.\r\nEven afwachten, misschien reageerd hij nu met een goed antwoord. ;-)[/quote]\r\noh lol sorry dacht dat er stond heb je hem schoongemaakt ;-) \r\n\r\ngewoon met zo\'n blauw droog stofdoekje... kan t even neit zo goed omschrijven, maar niks vochtigs iig. gewoon bij de AH te koop[/quote]\r\nIk ben bang dat je met je blauwe stofdoekje statische lading hebt opgewekt en enkele onderdelen op het moederbord hebt opgeblazen.\r\nJe mag hooguit schoonblazen, zuigen mag ook niet (zelfde probleem, dan wek je statische lading op). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen