Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Delen Geplaatst: 12 april 2005 Ik heb MSN 7.0 gedownload en geïnstalleerd. Alles werkt goed, maar ik kan slechts 2 verschillende \"winks\" kiezen om te verzenden in plaats van de 15 \"winks\" die standaard zouden zijn bij MSN 7.0\r\nIk heb al een aantal keren opnieuw geïnstalleerd en opnieuw gedownload, maar het blijft hetzelfde. Iemand enig idee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Je kan ze ook extra downloaden.\r\nGewoon bij Google zoeken naar \'gratis winks\' en dan uitzoeken maar! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Ik heb ook hetzelfde probleem gehad, aleen kon ik helemaal geen winks meer versturen. Bij mij was de oplossing om MSN Messenger te deïnstalleren, PC herstarten en opnieuw MSN Mess. te installeren. Vanaf dat moment deden de winks het wel weer. Een nieuwe installatie over de oude heen werkte niet...\r\n\r\nGr. Mike Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2006 Heb msn live.\r\nKan mij iemand vertellen hoe ik de winks kan versturen en dan meer als 15 stuks het moet kannen maar ik weet niet hoe\r\n\r\nPieje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2006 Ik denk dat je de Flash Player even moet installeren, deze is te vinden op [url]www.adobe.nl[/url]\r\n\r\nDit is een probleem waar ik zelf tegenaan ben gelopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen