Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2005 Delen Geplaatst: 11 april 2005 Ik heb vorige week een nieuwe monitor aangeschaft, omdat het beeld op mijn oude monitor onscherp was. Ik heb nu een Acer 17\" flatscreen monitor. Maar het beeld wat ik krijg is nog onscherper De letters zijn amper te lezen. Om te testen of het echt aan de monitor lag heb ik deze op een andere computer aangesloten. Het resultaat: haarscherp beeld. Kan het zijn dat mijn videokaart gewoon niet goed is? Of kan het nog ergens anders aan liggen.\r\n\r\nAlvast bedankt.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 Probeer eerst eens de standaard dingen...laatste drivers, checken of de monitor herkend wordt, instellingen. Dit is letterlijk een vaag probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Als ik naar eigenschappen-->instellingen-->geavanceerd op het tabblad TNT2 Model 64 klik krijg ik de volgende foutmelding: \r\n\r\nIn rundll32.exe is een fout opgetreden. \r\n\r\nHet lukt ook niet om nieuwe drivers te instaleren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Herkenbaar probleem !!\r\nIk heb hetzelfde probleem gehad. Had een flatpanel gekocht, alles was onscherp. HEb videokaart vervangen. En alles was opgelost.\r\nWat voor videokaart heb je er nu inzitten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 drivers helemaal verwijderen en dan opnieuw installeren. Het is in ieder geval duidelijk een driver probleem. Vergeet ook niet een driver voor het beeldscherm te installeren. Dit wordt nog als eens vergeten. \r\n\r\nWelke resolutie draai je eigenlijk? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Mijn resolutie staat op 1280x1024\r\nHet model kaart is een NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64pro\r\n\r\nNu ben ik geen held in dingen verwijderen en instaleren dus vraag ik mij af: Waar verwijder ik de Drivers en hoe instaleer ik ze weer? (ik heb geen cd) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 [quote=B-artwork]Mijn resolutie staat op 1280x1024\r\nHet model kaart is een NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64pro\r\n\r\nNu ben ik geen held in dingen verwijderen en instaleren dus vraag ik mij af: Waar verwijder ik de Drivers en hoe instaleer ik ze weer? (ik heb geen cd)[/quote]\r\nEn staat hij bij kleuren op Hoogst 32 Bits (als je XP heb)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 yep, 32bits[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Je download je drivers hier:[url]http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp[/url]\r\nEr zal vast ook wel een gebruiksaanwijzing te vinden zijn op deze site.\r\nIk moet in ieder geval m\'n drivers altijd verwijderen uit \"software\" maar ik heb een radeon kaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Bedankt voor jullie hulp!\r\nHet instaleren van nieuwe drivers heeft helaas niet geholpen.\r\nHet instaleren van een nieuwe videokaart echter wel!!!\r\n\r\nIk kan weer scherp zien! 8-| <;:o) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 ik heb ook zoon probleem gehad, meestal heeft je videokaart dan een hardware probleem, je kunt dan aleen nog eeb nieuwe koopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen