Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Delen Geplaatst: 10 april 2005 Bijna iedere keer als ik op vorige klik geeft hij aan dat hij dat niet kan en krijg een leeg vel met allerlei adviezen,maar geen van deze helpen...wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik terug kan kijken naar de vorige pagina\'s?\r\n\r\nOok heb ik de laatste tijd dat er een kruisje in een vakje staat???\r\ndus niet kan zien of lezen wat er eigenlijk staat wie weet wat dat is?\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 Ik neem aan dat je het over internet hebt? Heb je Java geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 [quote=girlie]Bijna iedere keer als ik op vorige klik geeft hij aan dat hij dat niet kan en krijg een leeg vel met allerlei adviezen,maar geen van deze helpen...wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik terug kan kijken naar de vorige pagina\'s?\r\n\r\nOok heb ik de laatste tijd dat er een kruisje in een vakje staat???\r\ndus niet kan zien of lezen wat er eigenlijk staat wie weet wat dat is?\r\nalvast bedankt[/quote]\r\nBijna iedere keer?\r\nOok ik ga ervanuit dat je het over internet heb.\r\nHet kan zijn dat de pagina is verlopen, niet alle pagina\'s kan je via vorige terugzien.\r\nOver welke pagina\'s hebben we het? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 Het gebeurt waarschijnlijk alleen met pagina\'s met een dynamische inhoud, of niet??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 Java heb ik geinstalleerd,\r\nDynamisch?.....je bedoelt met bewegende beelden?\r\nNee dat zijn het niet, het is meer van een item aanklikken, daar de fotoos van bekijken en dan terug naar hoofdpagina of vorige pagina dat doet hij dan niet, wel de vorige foto van het item....\r\nen over het verlopen..., het is dan misschien een paar seconden later dus daar kan het toch niet aan liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 [quote=girlie]Java heb ik geinstalleerd,\r\nDynamisch?.....je bedoelt met bewegende beelden?\r\nNee dat zijn het niet, het is meer van een item aanklikken, daar de fotoos van bekijken en dan terug naar hoofdpagina of vorige pagina dat doet hij dan niet, wel de vorige foto van het item....\r\nen over het verlopen..., het is dan misschien een paar seconden later dus daar kan het toch niet aan liggen?[/quote]\r\nNee, dat bedoelt hij niet.\r\nDynamisch betekend dat de site niet met vorige opnieuw bekeken kan worden, dan is de site verlopen. Je moet dan de link opnieuw intypen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen