Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Delen Geplaatst: 10 april 2005 Hoi. Ik ben niet erg thuis in Excel. Ik ben mn Engels wat aan t verbeteren , als ik een woord tegenkom zet ik t Engelse woord in kolom B en de Nederlandse vertaling in kolom A. Nu zou t handig zijn als of de Nederlande woorden danwel de Engelse woorden af en toe in alfabetische volgorde gerangschikt kunnen worden , maar dan moet t bijbehorende woord in de andere kolom wel meeverhuizen natuurlijk .. Als ik nu n kolom in alfabetische volgorde zet staat daar de juiste vertaling niet meer naast. Dr zal vast toch wel n manier zijn om de vertalingen in de ene kolom ´vast te koppelen´ aan t juiste woord van de andere kolom .. toch ?\r\nWie weet t ?\r\n\r\nVriendelijk dank ,\r\n\r\n (C) Buska. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 Alles selecteren (dus niet alleen de engelse kolom) en dan pas op alfabet zetten is de oplossing Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 Hé dankjewel Marrigje. Ik ben r ook al achter dat als je de andere rij wil alfabetiseren (gekoppelt aan de eerste) dat je dan achterwaarts moet selecteren. Zo kun je handig alfbetisch zowel nederlandse woorden als engelse woorden opzoeken.\r\n\r\nI´ll learn english quicker now ;-) \r\n\r\nBuska. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen