Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Delen Geplaatst: 10 april 2005 Op mijn LAN wil ik op een compu bestanden delen. Deze zijn zonder probleem vanuit de andere compu\'s te bereiken. Echter, zodra ik op die compu de XP firewall aanzet, krijgen de andere compu\'s geen toegang meer tot de geshare bestanden.\r\n\r\nIs hier een oplossing voor?\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 Sygate firewall downloaden en installeren.\r\nWindows XP firewall uitschakelen.\r\nSygate controleerd inkomend en uitgaand verkeer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 Aha, dankje. Wat ik al dacht, met Windows XP firewall gaat het dus gewoon niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 Kan wel, ga naar de instellingen van je firewall\r\nGa naar uitzonderingen\r\nVink \"Bestand- en printerdeling\" aan (zie plaatje)\r\nVoor de duidelijkheid, bij mij is de firewall uitgeschakeld omdat ik achter een router met ingebouwdw firewall zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 Super! Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen