Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Delen Geplaatst: 8 april 2005 hallo lezers, ik heb windows xp opnieuw geinstaleerd op een SCSI kaart omdat de harddisk te groot was vor de moederboord!\r\n\r\nNu als ik een liedje afspeelt doet ie het wel mar als ik een filmpjke afspeelt loopt mijn pc vast en die filmpjes hebben het eerder wel gedaan! (getest met Winamp 5.08 en Windows edia player 10)\r\n\r\nWeet iemand wat er aan de hand is?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Vertel even iets meer over je computer en lees even de gebruiksaanwijzing van je SCSI kaart.\r\n\r\nGroetjes een mooi weekend, Ajaxfan. (proud) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 mijn pc is een Pentium 3 450 Mhz\r\n64 MB Video kaart\r\n512 MB Geheugen\r\n80 GB harddisk\r\n\r\nmaar het werkt wel op een:\r\n\r\nPentium 3 450 Mhz\r\n32 MB Video kaart\r\n28 MB Geheugen\r\n20 GB harddisk\r\n\r\nen aan de kaar tligt het denk ik niet :^) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen