Ga naar inhoud

SIXA?

Aanbevolen berichten

Ik zat lekker te internetten, komt er ineens een een schermpje dat er geen verbinding meer is en dat ik verbinding moet maken, maar niet met mn gewone internet verbinding, maar bij SIXA :-? .\r\nDus ik kijk bij mijn netwerkverbindingen, zie ik daar mn normale verbinding staan onder het kopje \'LAN- of snelle Internet-verbinding\', maar er staat ook onder het kopje \'Breedband\' SIXA, en daaronder stond WAN-minipoort (PPPOE).\r\nIk heb deze meteen verwijdert en weer mn normale verbinding ingeschakeld.\r\nMaar hoe kan het dat ik er ineens SIXA bij heb? (En wat is een WAN-minipoort?) :-?
Link naar reactie
Heb je een goede en uptedate virusscannner, firewall en anti spyware programma\'s?\r\nScan daarmee, je hebt een dialer binnengehaald. Verwijder hem zo wie zo.\r\nKijk ook eens op [url]www.google.nl[/url]\r\n\r\nP.s. 1 vraagteken is ruim voldoende en eigenlijk zelfs overbodig. Verwijder de 2de vraagteken of beter verwijder beide vraagtekens.
Link naar reactie
Sixa is een zogenaamde \"dialer\". Voor mensen met een 56k-inbelmodem zijn het heel vervelende dingen: ze installeren zich ongevraagd in de plaats van je normale inbelnummer en laten je zo internetten via een peperduur 09XX, soms zelfs een duur buitenlands nummer. Je betaalt dan i.p.v. het normale tarief vaak € 1,00 of zelfs meer per minuut! En hoe je het ook wendt of keert: je hebt \'m toch echt zelf binnengehaald via een of andere dubieuze website! Voortaan beter opletten, dus.
Link naar reactie
[quote=Gebruikersnaam]Bedankt voor de reacties :smile: \r\nMaar ik zou er dus eigenlijk helemaal geen last van kunnen hebben\r\n@kater: Ik zie nergens 2 vraagtekens staan? Of heeft iemand dat al voor mij veranderd.[/quote]\r\nIk denk dat Modje of Admin je 2de vraagteken in je titel al heeft weggehaald.\r\nVoor de zekerheid zo wie zo weghalen, een hoge telefoonrekening merk je pas later en dan is het te laat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...