Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Delen Geplaatst: 8 april 2005 Hallo beste mensen.\r\n\r\nIk heb een sweex broadband router type nummer LB000021. \r\nWelke ik moet gaan instellen omdat iemand via VPN wil netwerken. \r\n\r\nIk heb inmiddels al de \"General Setup\" bekeken op de pagina die in het boekje word aangegeven. Maar daar word ik dus geen steek wijzer van. \r\n Hieronder staan namelijk vermeld de volgende benamingen. \r\n\r\nSysteem\r\nWAN\r\nLAN\r\nNAT\r\nFirewall\r\n\r\nMaar geen van alle die ik aanklik komt ook maar een optie te voorschijn om maar iets wat dan ook lijkt op VPN in te stellen. \r\n\r\nIs er iemand op dit forum die, een soortgelijke router heeft. Of dit probleem kent en daarvoor ook de oplossing heeft. \r\n\r\nik heb ook al met Sweex getracht te belen op een 0900 nummer, maar daar sta je uren in de wacht voor een bedrag van € 0,50 cent per minuut. Ik heb geloof ik wel 2 uur zitten wachten. Dus ik denk dat dit de beste oplossing is, om hier de vraag neer te gooien. \r\n\r\nHopelijk dat jullie het weten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 Hallo Gekw......\r\nGa naar de nederlandese site van Sweex en zoek uit waar je een probleem kunt droppen. Doe dit en je krijgt keurig antwoord (op termijn). Ik spreek uit ervaring. Weliswaar met een ander Sweex produkt doch so what.\r\n (I) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2005 Nou, Ik zit nu al 14 dagen te wachten op en antwoord van Sweex maar helaas heb ik nog steeds geen mail van hun\r\nmogen ontvangen. Dus heeft iemand nog een suggestie????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Mijn tip: Gooi het in de prullenbak en koop een nieuw van een ander merk. Sweex is geen kwaliteit en geen service! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2005 Dit kwam ik tegen:\r\n\r\n[quote]Poorten 47,1723 en dan ook maar even 500 (ipsec) openzetten op je router.[/quote]\r\n\r\nLijkt er dus op dat de interne firewall het tegenhoud.\r\nEn mocht er op je pc een Microsoft VPN adapter zijn geinstalleerd dan dien je die te verwijderen.\r\nKijk ook eens bij je PPTP instellingen.\r\nDat schijnt voor VPN gebruikt te worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Helaas voor jou, :-S hadden ze zeker weinig te doen toen ik mailde. Kreeg echt meteen antwoord. Kon zelfs een formulier downloaden om het app. om te ruilen voor een ander model, indien gewenst. Hoop dat je het probleem kunt oplossen, ga anders bij je leverancier eens praten, of is de garantie verlopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2005 Heb je hier iets aan?\r\n[url]http://www.deltapc.com/draytek.htm[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2005 Uhm nee. Want ik heb een Sweex router waar ik verder tevreden mee ben. Alleen is er één bij ons in huis die een VPN gebruikt. Hij kan ook zonder maar vind het prettiger om met VPN te werken. Dus was mijn vraag of er een mogelijkheid was om met deze router van Sweex dat ook te kunnen. \r\n\r\nGezien ik nog steeds geen antwoord heb gekregen van Sweex. Wat dat aangaat moet ik SP33f wel gelijk geven dat de service niet deugd. Kwalitatief kan ik er nix verkeerds overzeggen, want het product werkt goed. Dus daar heb ik geen klachten over. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen