Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 Ik wil graag een wireless netwerk met iemand die 100 meter verder woont. Maar als ik daar kom verbreekt hij de verbinding 5 meter van te voren. Hij heeft ook wireless dus dan pas kan ik bij hem inloggen. Is het niet mogelijk om via de routers een soort brug te maken en/of het signaal te versterken op een of andere manier?\r\n\r\nWe hebben beide verschillende wireless routers. Ikzelf heb X-micro en hij heeft iets met E...\r\n\r\nWeet iemand een oplossing???\r\n\r\nMvg. Viz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 Dan zit je buiten het bereik.\r\nKijk eens bij de routershop, daar hebben ze wel oplossingen voor.\r\nAls je € 400,00 er voor over hebt, zelfs tot zo\'n 2 km.\r\nMisschien kun je beide beginnen met een buitenantenne, heb je geen last van muren die beperken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 nou sowiezo 100 meter.. dat is wel ver hoor.. die routers zijn nou niet van zo\'n goede kwaliteit.. als hij zou storen met die router van je \' buurman\" zou je die ff moeten uitzetten en kijken of die het dan wel goed zou doen.. bruggetje met router-> router is een beetje lastig volgens mij... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik het signaal van mijn router het best versterken zodat mijn overbuurman er ook gebruik van kan maken? Afstand is ca 50 meter. :roll: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 ik heb ook zon probleem, met een pc die 50-70m verderop staat, er is een muur tusen met een glazen deur, en een muur van ijzer plaat + houd,\r\nen @ Herbert, waar kun je een buiten antenne voor router koopen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 sja, je kunt [url=http://wi-fi.dartsplayer.com/aircomm-plus_omni.html]zelf[/url] een antenne in elkaar zetten, of gewoon eentje [url=http://www.wifishop.nl/]kopen[/url]\r\n\r\nkijk ook eens op [url]www.wirelessnederland.nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 of bij de routershop. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen