Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 Goede dag allemaal...\r\n\r\nHeb een probleem denk ik\r\nSinds een paar dagen als ik op sommige site\'s kom krijg ik telkens de melding De pagina kan niet worden weergegeven. en op sommige site\'s wordt niet alles weergegegen en dan zie ik kruisje\'.\r\n\r\nWat kan dit nu zijn heb alles opgecleand,dus cookies, internetf. alles verwijderd maar nix help. heb zelf DNS gegevens verwijderd..\r\nook dat help niet..\r\n\r\nis wel irr want ik kan nu niet eens bij mijn gegevens van me bank komen,kom wel op de site [url]http://www.ingbank.nl[/url] maar als ik wil inloggen of een link( [url]http://nl.sitestat.com/ing-groep/ingbank/s?homepage.internetbankieren.navigatie&ns_type=clickout[/url] ) aan klik kom ik er gewoon weg niet op...\r\n\r\nWat kan dit nu zijn?\r\n\r\nzijn er mensen die dit al hebben meegemaakt?\r\nheb ook firewall uitgezet en dat soort dingen..\r\n\r\nalvastbedank voor de tips\r\nOja gebruik IE 6.0\r\n\r\nGr. S. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2005 Ik denk dat je Java moet installeren. [url]http://www.sun.com/java/about/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2005 [quote=Flater]Ik denk dat je Java moet installeren. [url]http://www.sun.com/java/about/[/url][/quote]\r\n\r\nHey Flater bedank voor je ber.. maar ik heb java al geinstaleerd..\r\ndus dat is het niet.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 wrsch heb je problemen met https (beveiligde) pagina\'s\r\n\r\nGa naar Start > Uitvoeren > en tikdn in: regsvr32 softpub.dll \r\nwerkt dit niet download dan antispyware programma zoals adaware of hitmanpro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 [quote=essaid]wrsch heb je problemen met https (beveiligde) pagina\'s\r\n\r\nGa naar Start > Uitvoeren > en tikdn in: regsvr32 softpub.dll \r\nwerkt dit niet download dan antispyware programma zoals adaware of hitmanpro[/quote]\r\n\r\nHoi essaid..\r\n\r\nnee kom op https site hoor..\r\nlijk wel dat een link het niet doet van een site bij mij..\r\nmaar hoe komt dat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 hay\r\n\r\nwij hebben hier thuis laatst ook zo iets raars gehad. Het had te maken met de flashplayer die op de een of andere manier weg was gehaald (of een gedeelte daarvan) met het uninstallen van een programma. Mijn advies daarom: doe een systeemherstel naar een punt toen het nopg wel goed werkte. Suc6 ermee :roll: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 [quote=Stevates]hay\r\n\r\nwij hebben hier thuis laatst ook zo iets raars gehad. Het had te maken met de flashplayer die op de een of andere manier weg was gehaald (of een gedeelte daarvan) met het uninstallen van een programma. Mijn advies daarom: doe een systeemherstel naar een punt toen het nopg wel goed werkte. Suc6 ermee :roll:[/quote]\r\n\r\nheyy.. \r\n\r\nhmh systeemhersel sta bij mij altijd uit :-$ \r\ndenk ook dat het wel zoiets zal zijn,maar goed bedank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2005 je kunt toch flashplayer installeren en kijken of het helpt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Sinds een paar weken heb ik dus (waarschijnlijk) hetzelfde probleem. Ik kan alles doen als ik maar niet naar [url]www.onestat.com[/url] ga om de statistieken van mijn site te bekijken. Heeft uiteraard wel altijd normaal gewerkt. Op onestat.nl kom ik wel maar zodra ik daar op iets klik kan de pagina niet gevonden worden.\r\n\r\nDoe ik dat vanaf een andere pc vanuit mijn netwerkje is er nx aan de hand. :-S Ik heb van alles al geprobeerd. Ander intern IP adres, java en flash opnieuw geinst, virus firewall en spy proggie\'s uitgezet. Geen enkel resultaat.\r\n\r\nHet lijkt een beetje op een virus dat ik een paar weken geleden bij een kennis van de pc heb verwijderd. daarbij was het niet mogelijk om op site\'s van antivirusbedrijven te komen. Alleen kregen ze niet de kan niet vinden pagina maar werd explorer gewoon afgesloten.\r\n\r\nKom maar op met de suggesties, ik kan me niet voorstellen dat ik voor zoiets kleins de pc opnieuw moet installen.\r\n\r\nexplorer, xphome, sp2, adsl-planet, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Hallo Buabar\r\n\r\nHey ik kom helemaal niet op die site?\r\nHeb ook van alles geprobeer,tot nu to heb nix geholpen.. :-( \r\nkan jij wel op [url]http://www.ingbank.nl[/url] komen,ik wel maar zodra ik op een link druk dan gaat het niet meer,,jij?\r\nIk hou het er bij dat ik iets heb verwijderd met Ad-Aware SE Personal en een DLL file heb meegenomen,zal wel zoets geweest zijn denk ik,maarja wat he..\r\n\r\nIshet bij jou ook dat je op bepaalde site\'s niet helemaal goed wordt weergegeven dus da tje dan kruisjes ziet..\r\nmaar goed als je iets heb gevonden hou me maa rop de hoogte (Y) \r\n\r\nGroeten S.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[quote=Buabar]Sinds een paar weken heb ik dus (waarschijnlijk) hetzelfde probleem. Ik kan alles doen als ik maar niet naar [url]www.onestat.com[/url] ga om de statistieken van mijn site te bekijken. Heeft uiteraard wel altijd normaal gewerkt. Op onestat.nl kom ik wel maar zodra ik daar op iets klik kan de pagina niet gevonden worden.\r\n\r\nDoe ik dat vanaf een andere pc vanuit mijn netwerkje is er nx aan de hand. :-S Ik heb van alles al geprobeerd. Ander intern IP adres, java en flash opnieuw geinst, virus firewall en spy proggie\'s uitgezet. Geen enkel resultaat.\r\n\r\nHet lijkt een beetje op een virus dat ik een paar weken geleden bij een kennis van de pc heb verwijderd. daarbij was het niet mogelijk om op site\'s van antivirusbedrijven te komen. Alleen kregen ze niet de kan niet vinden pagina maar werd explorer gewoon afgesloten.\r\n\r\nKom maar op met de suggesties, ik kan me niet voorstellen dat ik voor zoiets kleins de pc opnieuw moet installen.\r\n\r\nexplorer, xphome, sp2, adsl-planet,[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Hey stefan72,\r\n\r\nIk heb inderdaad hetzelfde probleem als jij. Maar ..... ik heb een gedeeltelijk oplossing gevonden. Iets of misschien zelfs iemand heeft een blokkade voor ons gelegd. Na het lezen van een post hier op het forum [url]http://www2.computeridee.nl/forum/viewtopic.php?t=773[/url], beantwoord door Agapi (dank daarvoor) kwam ik op het idee om daar eens andersom mee te gaan werken.\r\n\r\nIk heb dus gekeken in het hosts bestand in: C:\\WINDOWS\\system32\\drivers\\etc met kladblok en daar een # geplaats voor [url]www.onestat.com[/url] en voor sitestat.com en daarmee is deze blokkade dus opgelost. Er staan nog veeeeeel meer blokkades daar en ik zou nu dus toch nog even willen weten wie of wat die blokkades daar neergezet heeft.\r\n\r\nIemand hier een idee? Als het door een programma gedaan is dan kan ik waarschijnlijk ook via dat proggie zelf mijn keuzes maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Hoi hoi,\r\nheb gekeken en idd er staan heelllll veel site\'s in.. maar ik heb er maar nix in gedaan.. snap er iet veel van wat je dar nu moet doen heb een [url]www..[/url] nog wat verwijderd en ik kwam er nog niet op.. dus?\r\n\r\nen ik heb een link door gestuur naar een maat van me en die kwam ook niet op die liink..\r\n\r\nals je daar die blokkades mee kan verlossen zeg maar dan heb je nog vel werk tie doen he ahha.. idd als he tdoor een proggie kom dan zou die dat ook weer goed kunne zette,maar met het handje lijk me onbegonne werk ;-) \r\n\r\n\r\n\r\n[quote=Buabar]Hey stefan72,\r\n\r\nIk heb inderdaad hetzelfde probleem als jij. Maar ..... ik heb een gedeeltelijk oplossing gevonden. Iets of misschien zelfs iemand heeft een blokkade voor ons gelegd. Na het lezen van een post hier op het forum [url]http://www2.computeridee.nl/forum/viewtopic.php?t=773[/url], beantwoord door Agapi (dank daarvoor) kwam ik op het idee om daar eens andersom mee te gaan werken.\r\n\r\nIk heb dus gekeken in het hosts bestand in: C:\\WINDOWS\\system32\\drivers\\etc met kladblok en daar een # geplaats voor [url]www.onestat.com[/url] en voor sitestat.com en daarmee is deze blokkade dus opgelost. Er staan nog veeeeeel meer blokkades daar en ik zou nu dus toch nog even willen weten wie of wat die blokkades daar neergezet heeft.\r\n\r\nIemand hier een idee? Als het door een programma gedaan is dan kan ik waarschijnlijk ook via dat proggie zelf mijn keuzes maken.[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Stefan,\r\n\r\nAls je in kladblok, met het geopende bestand, op \"ctrl F\" drukt kun je zoeken op de pagina naar sitestat.com daar zet je op het begin van de regel een # en een spatie. Als sitestat meerdere malen gevonden wordt dan doe je bovenstaande procedure evenzoveel herhalen. Bestand opslaan en sluiten IE opnieuw opstarten en dan moet het werken. De meeste van de blokkades zijn van spyware en adzooi dus kun je gewoon laten staan. Zelf gewoon elke keer opletten bij het niet verwacht funcitoneren en dan even in dat bestandje uitzetten met het hekje. Daarna kun je evt. definitief maken door de regel helemaal te verwijderen. Een kind kan de was doen :lol: Suuk6\r\n[quote=stefan72]Hoi hoi,\r\nheb gekeken en idd er staan heelllll veel site\'s in.. maar ik heb er maar nix in gedaan.. snap er iet veel van wat je dar nu moet doen heb een [url]www..[/url] nog wat verwijderd en ik kwam er nog niet op.. dus?\r\n\r\nen ik heb een link door gestuur naar een maat van me en die kwam ook niet op die liink..\r\n\r\nals je daar die blokkades mee kan verlossen zeg maar dan heb je nog vel werk tie doen he ahha.. idd als he tdoor een proggie kom dan zou die dat ook weer goed kunne zette,maar met het handje lijk me onbegonne werk ;-) \r\n\r\n[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Heyyyyy Baubar... het werkt,bedank man... :-P (Y) \r\nZo deze werk weer.. maar op sommige sités heb i kdus nog steeds kruisjes zo als [url]http://www.msn.nl/[/url] en dan rechts die reclame balk zeg maar.. eigeschappen sta er\r\n\r\n res://C:\\WINDOWS\\system32\\shdoclc.dll/dnserror.htm#[url]http://view.atdmt.com/NL1/iview/msnnkmnl001120x600Xnlmskh00011nl1/direct;wi.120;hi.600/01[/url]\r\n\r\nhoe zou je da tkunne oplossen dan..\r\nmaar ben al zeeer blij da tik weer op mijn ing kan komen.. bedank nog maals..wat zou dat hebben geblockt he zou dat wel eens wille weten eigelijk,\r\n ;-) \r\n\r\n\r\n[quote=Buabar]Stefan,\r\n\r\nAls je in kladblok, met het geopende bestand, op \"ctrl F\" drukt kun je zoeken op de pagina naar sitestat.com daar zet je op het begin van de regel een # en een spatie. Als sitestat meerdere malen gevonden wordt dan doe je bovenstaande procedure evenzoveel herhalen. Bestand opslaan en sluiten IE opnieuw opstarten en dan moet het werken. De meeste van de blokkades zijn van spyware en adzooi dus kun je gewoon laten staan. Zelf gewoon elke keer opletten bij het niet verwacht funcitoneren en dan even in dat bestandje uitzetten met het hekje. Daarna kun je evt. definitief maken door de regel helemaal te verwijderen. Een kind kan de was doen :lol: Suuk6\r\n[quote=stefan72]Hoi hoi,\r\nheb gekeken en idd er staan heelllll veel site\'s in.. maar ik heb er maar nix in gedaan.. snap er iet veel van wat je dar nu moet doen heb een [url]www..[/url] nog wat verwijderd en ik kwam er nog niet op.. dus?\r\n\r\nen ik heb een link door gestuur naar een maat van me en die kwam ook niet op die liink..\r\n\r\nals je daar die blokkades mee kan verlossen zeg maar dan heb je nog vel werk tie doen he ahha.. idd als he tdoor een proggie kom dan zou die dat ook weer goed kunne zette,maar met het handje lijk me onbegonne werk ;-) \r\n\r\n[/quote][/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Als je (ik zou echt niet weten waarom) die advertenties toch zou wilen zien dan dien je in dit geval te zoeken naar vieuw.atdmt.com en daar het # voor plaatsen. \r\n\r\nNaar mijn voorlopige idee is dit allemaal gecreeerd door Adaware. Maar helemaal zeker weet ik dat nog niet.\r\n\r\nBen al blij dat ik het voor mezelf heb kunnen oplossen en helemaal top dat het bij jou ook werkt.\r\n\r\nIk denk dat een heleboel mensen dit probleem hebben ook al weten ze het zelf niet eens. Misschien dat ze aan deze oplossing allemaal wat hebben.\r\n\r\nGroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 idd goed gedaan hoor,hebme ook suf lopen zoeken en nix hielp he..zou idd door adaware kunne komen daar dacht i kook gelijk aan..\r\nmaar goed bedank nogmaals :-) \r\n\r\nGroeten \r\nstefan\r\n\r\n[quote=Buabar]Als je (ik zou echt niet weten waarom) die advertenties toch zou wilen zien dan dien je in dit geval te zoeken naar vieuw.atdmt.com en daar het # voor plaatsen. \r\n\r\nNaar mijn voorlopige idee is dit allemaal gecreeerd door Adaware. Maar helemaal zeker weet ik dat nog niet.\r\n\r\nBen al blij dat ik het voor mezelf heb kunnen oplossen en helemaal top dat het bij jou ook werkt.\r\n\r\nIk denk dat een heleboel mensen dit probleem hebben ook al weten ze het zelf niet eens. Misschien dat ze aan deze oplossing allemaal wat hebben.\r\n\r\nGroetjes[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Buabar zou je niet gewoon alles kunne verwijderen in die map.. dan zal hij alles weer nieuw aanmaken denk ik *-) of zou dat niet werken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Stephan,\r\n\r\nIk zou niet weten waarom je ze allemaal uit zou willen schakelen. De meeste blokkades zou je blij mee moeten zijn. Maar het is wel zo dat je ze gewoon allemaal moet kunnen verwijderen. Ik denk niet dat ze automatisch opnieuw aangemaakt worden. Anders zou je ook elke keer opnieuw hetzelfde probleem hebben.\r\n\r\nJe moet zelf kiezen, zelf laat ik nagenoeg alles staan zoals het is en verwijder ik alleen de blokkades die er niet zouden moeten zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen