Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2005 Delen Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb zojuist een 200 GB HD gekocht en hij werkt prima!\r\n\r\nNu zie ik alleen bij de schijf dat ik deze optie kan aanvinken: Station comprimeren om schijfruimte te besparen.\r\n\r\nNou vroeg ik me af of dit de moeite waard is. Maakt het me schijf langzamer of blijft het gewoon hetzelfde? \r\n\r\nGraag wat meer info over deze optie!\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2005 Maakt de schijf een stuk langzamer. Dit is nog uit de tijd dat harde schijfruimte onvoldoende was. Met een 200 Gb harddisk is comprimeren zinloos! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2005 Oke bedankt!\r\n\r\nDan vink ik hem niet aan ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Zowiezo niet comprimeren, want dan heb je de kans dat de meeste programma\'s/spellen niet meer werken, omdat ze simpelweg niet met gecomprimeerde ruimte om kunnen gaan :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen