Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Delen Geplaatst: 4 april 2005 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk weet niet hoe het komt maar ik startte mijn pc op en ineens is heel mij lettertype in heel windows veranderd.\r\nZelfs deze tekst die ik nu schrijf is wazig en met een schaduw.\r\nEn precies hetzelfde is in de verkenner, bij spelletjes, pictogrammen etc.\r\nWie heeft er een oplossing?????\r\nHet is erg irritant echt waar.\r\n\r\nGroet DJ Logi Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Wat heb je het laatst gedaan?\r\nInstalleer eens de driver voor je grafische kaart opnieuw? (oude eerste verwijderen). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 ja ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd maar nee hoor het is nog steeds niet goed.\r\nIk heb voor het laatst Window Washer geinstalleerd en heb ook gelijk deinstalleerd en vervolgens weer opnieuw maar dat brengt ook geen resultaat.\r\nWie weet een andere oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Gebruik CCleaner, dat is een goed en veilig schoonmaakprogramma.\r\nEn natuurlijk een goede firewall (niet de windows firewall), een virusscanner en anti spyware programma\'s.\r\n\r\nKlik eens met rechts op je bureaublad en kijk of de instellingen goed staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 heb ik allemaal al Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Het kan ook aan je monitor liggen of aan je grafische kaart.\r\nHeb je een mogelijkheid om dat zelf te testen?\r\nBijvoorbeeld even met een andere computer omwisselen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 ja, ook gedaan maar hijk doet alles gewoon.\r\nwie heeft er een andere oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 klik met rechts op je bureaublad, klik op eigenschappen, open tabblad vormgeving, klik op effecten.\r\nEn zet de handel zoals de afbeelding hieronder. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 ja erg bedankt het is weg!!\r\nik heb dat overvloeien uitgedaan en nu is het weg.\r\ndankejwel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Graag gedaan (proud) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen