Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Delen Geplaatst: 3 april 2005 Hallo,\r\n\r\nMisschien heb ik niet goed gezocht maar ik vroeg me af of er misschien ergens een soort handleiding is om Usenet (Grabit) te installeren. Ik heb een wanadoo abonnement en wil graag Usenet installeren. \r\n\r\nWie kan mij helpen?\r\n\r\nMazzel Groundangel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2005 [url]http://www.binaries4all.nl[/url] \r\n[color=blue]Persoonlijk zou ik wel kiezen voor newsleecher! :-#[/color] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 kijk eens op [url]www.tutorialbase.net[/url] daar staat alles wat je wilt weten over grabbit.\r\nje newsserver is news.wanadoo.nl\r\ndeze heeft geen wachtwoord of username nodig.\r\nik weet niet wat je wilt downloaden maar de wanadoo server gaat maar met 40 Kbps.\r\nongeacht wat voor abbo je hebt.\r\ndit betekent als je b.v een dvd wilt downloaden duurt dit ± 45 uur.\r\nvoor dat je hiermee klaar bent is de data al wwer uit de desbetreffende groep verdwenen.\r\nalthans die kans is groot dan zul je of een andere provider moeten nemen of een paidserver b.v newshosting.com erg goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 Wat heeft dit met branden te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 helemaal niets kater is de volgende stap volgens mij Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen