Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Delen Geplaatst: 3 april 2005 hoi,\r\n ik heb een spel gekregen en wil hem afspelen\r\nals ik heb in de cd [b]speler[/b] duw dan leest ie hem niet, ook niet via deze computer, hij zegt dan dat er niks in zit of niet gereed is.\r\nals ik heb in de cd [b]brander[/b] duw dan leest die hem wel\r\nwaarom? ligt het aan een instellling Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2005 Ik neem aan dat je cd speler niet al te nieuw is?\r\n\r\nWaarschijnlijk ligt het gewoon aan oude firmware, die even updaten en hij zou hem wel moeten lezen :-D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2005 hoe?\r\nmet de cd die erbij zat of via internet ofzo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2005 Heb je de CD zelf gebrand en zo ja hoe?\r\nWat voor een CD is het?\r\nWat voor een computer heb je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2005 nee, een orginele cd (spel: mortyr) en ziet er niet beschadigd uit.\r\npentium 3, 866 megahertz processor\r\nwindows xp\r\nnogmeer weten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 ik heb de computer ook al geupdate maar leest hem nog niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 Wat heb je geupdate?\r\n\r\nHeeft het wel gewerkt?\r\nIs er iets in de computer veranderd?\r\nLees hij geen enkele CD?\r\nMaster slave goed? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 gewoon de windows update \r\n\r\nmaar niks gedownload\r\n\r\nhij leest alleen die cd niet\r\n\r\nMaster slave goed? wat is dat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 [quote=kris91]gewoon de windows update \r\n\r\nmaar niks gedownload\r\n\r\nhij leest alleen die cd niet\r\n\r\nMaster slave goed? wat is dat?[/quote]\r\n\r\nMaar niets gedownload?\r\nSnap ik weer niet.\r\nIk ga ervan uit dat je de windows update\'s hebt uitgevoerd, dus donwloaden en installeren, na het opnieuw opstarten weer naar die site en herhalen totdat je alle update\'s hebt. Klopt? Want je moet de windows update site meerdere keren bezoeken voordat je alle updates hebt.\r\n\r\nHet kan ook zijn dat de CD-rom speler defect is of dat er een kabel los zit.\r\nWat zie je in apparatenbeheer?\r\nWat zie je tijdens het opstarten?\r\nHeb je Windows XP? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 ik heb windows update een keer gedaan, want hij zij dat ie up-to-date was\r\n\r\nhet lijkt me wel heel raar dat ie defect of een kabel los zit want alle andere cd roms leest ie wel normaal\r\n\r\nja, windows xp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2005 te oude CDROM speler of/en afhangelijk van kopie/manier van branden (ISO of UDPF, zoek in CD Redbook) kijk ook maar op, [url]http://www.weethet.nl/dutch/welcome.php[/url] \r\nOnder het rubrik: CD&DVD, links boven aan de kant van het venster vind je voor alles een verklaring en nog veel meer over CD en DVDrw. \r\nAlles netjes in NL en heel simpel uitgeleegd.\r\n\r\nSucces, groetjes,....Gary Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2005 het is een orginele cd dus brand opties zullen het niet zijn.\r\nAls ik hem via de andere cd speler (E:) wil installeren dan geeft ie aan: er is geen cd gevonden in station (D:)\r\nook al doe ik helemaal niks\r\nde automatische installer start als je dan op annuleren klikt als ie daadwerkelijk begint te instaleren(bestanden kopieren) dan kan hij weer een heel aantal bestanden niet vinden op D:/ enz..\r\ndus dat vind ik raar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2005 Master en slave goed? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2005 mag ik vragen wat dat is??\r\n\r\nwant ik weet het niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 Master/Slave goed wat is dat?\r\n\r\nAls je 2 apparaten op een ide kabel aansluit moet 1 van de 2 als master geconfigureerd staan en de ander als slave.\r\nDie configuratie stel je in door jumpers te plaatsen of verplaatsen op de achterkant van de speler. Er staan vaak letter bij die jumpers als bijv M, C, en S .\r\nC staat voor cable select en kun je beter niet gebruiken.\r\nStandaard staat een apparaat uit de fabriek meestal als master ingesteld.\r\n\r\nAls de jumpers niet goed staan herkend de bios de speler niet en windows dus ook niet.\r\n\r\nGroeten, John. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2005 ik neem aan van wel, want alles leest ie goed zonder fouten alleen deze cd-rom niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2005 kunnen jullie hier meschien iets mee Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen