Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Delen Geplaatst: 3 april 2005 Heb een Compaq Presario 5296 met 64Mb interngeheugen.\r\n\r\nDoor allerlei zware applicaties loopt het geheugen vanzelfsprekend snel vol. Heb dus een meer internheugen nodig.\r\n\r\nHeb gekocht een Corsair 512Mb pc100 SDram 168pins.\r\nMaar de kaart wordt op 1 of andere manier niet herkend terwijl het bekend is dat het wel zo zou moeten zijn.\r\n\r\nNu heb ik nog 2 plaatsen over om die nieuwe kaart in te steken. De originele 64Mb blijft op zijn plaats.\r\nMoet ik nu de nieuwe 512MB er gewoon bij prikken, of moet die 512MB op de plaats waar de oorspronkelijke 64MB standaard zit ?\r\n\r\nHeb wel bij het opstarten van de pc gezien dat je 3 grote vierkante blokken krijgt onderin, met de opties opslaan, negeren en nog 1.\r\n\r\nKrijg ook de melding \' Memory Size Error\' .\r\nWie weet er meer over of kan mij het 1 en andere uitleggen !!\r\n\r\nTHNX ... Bravo Tango Bravo ... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2005 je pc kan de 512mb memmorymodule niet aan. probeer eens een lagere, 128 moet zeker kunnen, 256 kun je proberen, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Graag huisregels lezen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen