Ga naar inhoud

Opstartprobleem

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMijn PC heeft een geweldig opstartprobleem, hij heeft ongeveer 4 minuten nodig om door te starten nadat hij in het opstartscherm van Packard Bell is gekomen, daarna komt er een keuzemenu en direct daarna een zwart scherm dat weer 3 minuten blijft staan, daarna is alles weer normaal.\r\n\r\nDit probleem is begonnen toen ik aan het scannen was en mijn PC vastliep. Hierna van alles geprobeerd, Norton Antivirus, Ad-Aware ,Windows beschadigde sectoren repareren en een eerder herstelpunt gebruiken, maar geen resultaat. Is dit probleem nog op te lossen of moet ik alles opnieuw installeren?\r\nIk hoop dat iemand mij een goed advies kan geven.\r\n\r\nAlvast bedankt. Marius\r\n\r\nPS, Wat ik wel mis is rechts in de taalbalk het icoon Hardwareprofiel aanpassen
Link naar reactie
Een van de eerste dingen hiervoor is om te kijken wat er allemaal opgestart wordt door jouw comp : \r\nStart > Uitvoeren > type in msconfig en OK > tabblad Opstarten.\r\n\r\nStaan er daar veel in en mogelijk ook zware progs etc. die allemaal geladen moeten worden dan kan \'t wel lang duren ja, je kan ze daar uitvinken, zodat ze niet meer mee opgestart worden.\r\nMischien dat je \'t al es hebt gedaan gezien jouw [quote]Heb al van alles geprobeerd [/quote]\r\nIk heb bij mij bijv. maar 4 items en de rest is verwijderd.\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...