Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Delen Geplaatst: 2 april 2005 Toen ik net mijn pc opstartte en outlook express opende, kreeg ik de volgende foutmelding:\r\n\"Er is een fout opgetreden in Generic Host Proces for Win32 Services\". Ik heb het foutenrapport aangeklikt, waarvan ik het screenprintje hieronder bijvoeg. \r\nMijn pc werkt verder normaal en outlook express ook. Toch vraag ik mij af wat deze melding, en het foutenrapport inhoudt.\r\nKan iemand mij wat wijzer maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Foutje, plaatje vergeten!\r\nHieronder dus: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Inhoud van foutenrapport hebben wij op zich weinig aan, het foutenrapport bestaat uit een aantal bestanden die eventueel kunnen worden verzonden aan microsoft. In dit geval is het een standaard windows proces.\r\n\r\nNormaal gesproken hoeft dit geen probleem te zijn, wel zou het te wijten kunnen hebben aan aanwezige spyware/malware.\r\n\r\nPost eens je hijackthis log -> [url]http://www.tomcoyote.com/hjt/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen