Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ja , de webstek van Skype kende ik al , had t programma ook opgehaald , maar nog niet geinstalleerd , t ging mij puur los van de engelstalige info die Skype 1 , 2 , 3 geeft om of r niet stiekum addertjes onder t gras zitten en dat je mag gaan dokken , zoals je steeds vaker hoort , en daarvoor dacht ik , dat ga ik ook hier ff tsjekke ! :-)\r\n\r\n (C) Buska.
Link naar reactie
Even voor de duidelijkheid: \r\n\r\nMet Skype kun je alleen gratis bellen met andere mensen die op dat moment Skype ook aan hebben staan. Alleen van computer naar computer bellen. 100% gratis, gebruik het al tijden bij het gamen :mrgreen: \r\n\r\nVerder kun je tegen lokale beltarieven naar vaste nummers over de hele wereld bellen. Daarvoor heb je een abonnement nodig.\r\n\r\nVerder heeft Skype nog een aantal extra\'s waarvoor je moet betalen: Sinds de nieuwste versie is bijvoorbeeld Voicemail toegevoegd.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Probleem:\r\nInternet is traag en ik zoek naar de oorzaak ervan. \r\nTussentijds een aantal programma\'s geïnstalleerd en Skype is daar één van.\r\nBij de instellingen staat: Automatische proxydetectie en een poortnummer voor inkomende gesprekken.\r\nVerder staat er in een HijackThis-log:\r\nR1 - HKCU\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Internet Settings,ProxyServer = proxy:8080; dat is niet bij de Internetopties uit te schakelen, omdat het in het grijs staat aangegeven.\r\n\r\nMijn vraag:\r\nZorgt Skype er voor dat al mijn internetacties via een Proxy-verbinding lopen, waardoor surfen hoogst irritant wordt?\r\nDus ook wanneer Skype gewoon helemaal niet ingeschakeld is. (ik heb het zgn Internet Regelmatig abbo van @Home)
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...