Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Delen Geplaatst: 1 april 2005 Iemand ook bekend met Skype ? \r\nT lijkt r op dat je daarmee gratis kunt internettelefoneren , of klopt dat niet en krijg je rekeningen ?\r\n\r\n (B) Buska. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Ja, gratis bellen met andere Skype gebruikers die online zijn. Verder betaald telefoneren naar normale nummers. ff googlen naar skype dan wordt je een hoop wijzer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 [url]www.skype.com[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Ja , de webstek van Skype kende ik al , had t programma ook opgehaald , maar nog niet geinstalleerd , t ging mij puur los van de engelstalige info die Skype 1 , 2 , 3 geeft om of r niet stiekum addertjes onder t gras zitten en dat je mag gaan dokken , zoals je steeds vaker hoort , en daarvoor dacht ik , dat ga ik ook hier ff tsjekke ! :-)\r\n\r\n (C) Buska. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Zitten inderdaad geen adders onder het gras. Ach, zolang je geen bankrekening/visa card nummer doorgeeft kan er niets gebeuren. Heb een paar dagen geleden wel gehoord dat Skype misschien betaalde software gaat worden, maar dat weet ik ook niet, heb ik ook maar gehoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Even voor de duidelijkheid: \r\n\r\nMet Skype kun je alleen gratis bellen met andere mensen die op dat moment Skype ook aan hebben staan. Alleen van computer naar computer bellen. 100% gratis, gebruik het al tijden bij het gamen :mrgreen: \r\n\r\nVerder kun je tegen lokale beltarieven naar vaste nummers over de hele wereld bellen. Daarvoor heb je een abonnement nodig.\r\n\r\nVerder heeft Skype nog een aantal extra\'s waarvoor je moet betalen: Sinds de nieuwste versie is bijvoorbeeld Voicemail toegevoegd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Erwin, voor het gamen raad ik je toch echt Roger Wilco aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Ach, er zijn zoveel varianten. Alle medegamers gebruiken Skype, en die zijn zo conservatief dat ik er geen ander programma doorheen geramt krijg :-P . Verder gebruik is Skype vaker, en een zo\'n programma vind ik ook genoeg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 skype gebruik ik al een tijdje,wel zorgen dat je genoeg medeskypers hebt anders heb je er niet veel aan.\r\nalhoewel je een willekeurig iemand zomaar kan bellen waar ook ter wereld Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 voor games kun je beter teamspeak gebruiken :) kun je server maken + channels maken enz. voor de grotere groepen dus.\r\n\r\n[url]www.goteamspeak.com[/url] ( niet cker of dit hier gepost mag worden) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Of Ventrilo, er zijn zoveel varianten. Ieder zijn eigen favoriet. Maar ik vind het juist leuk constant met iedereen in contact te staan. Bijvoorbeeld Unreal Tournament deadmatch: Iedereen op iedereen schelden als hij dood gaat, dat vind ik wel grappig. En de meesten van ons. :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2006 Probleem:\r\nInternet is traag en ik zoek naar de oorzaak ervan. \r\nTussentijds een aantal programma\'s geïnstalleerd en Skype is daar één van.\r\nBij de instellingen staat: Automatische proxydetectie en een poortnummer voor inkomende gesprekken.\r\nVerder staat er in een HijackThis-log:\r\nR1 - HKCU\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Internet Settings,ProxyServer = proxy:8080; dat is niet bij de Internetopties uit te schakelen, omdat het in het grijs staat aangegeven.\r\n\r\nMijn vraag:\r\nZorgt Skype er voor dat al mijn internetacties via een Proxy-verbinding lopen, waardoor surfen hoogst irritant wordt?\r\nDus ook wanneer Skype gewoon helemaal niet ingeschakeld is. (ik heb het zgn Internet Regelmatig abbo van @Home) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2006 Update :mrgreen: \r\n\r\n\'k Heb nog steeds geen idee waarom er een proxyserver wordt gebruikt kennelijk, maar het slome internetten was maar tijdelijk. Is nu zelfs verhoogd door @home. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen