Ga naar inhoud

Norton

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft na een update van windows ME hoopies problemen gekregen. Na de updates kon de pc niet meer opstarten. (melding fouten in kernell) na veel vijven en zessen heeft hij systeemherstellen voor elkaar gekregen. Hij heeft hem 14 dagen terug gezet. Alleen...nu werkt de norton avk niet meer. Hij heeft hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar hij kan niet alles installeren. Dus hoewel norton bij de programma\'s staat en er een icoon op de desktop is, kan hij hem niet opstarten. Lastig want hij kan nu niet veilig het internet op omdat de auto protect niet aanstaat. Symantec raadt een nieuwe versie kopen aan, maar ik vind dit eigenlijk flauwekul. HIj heeft gewoon zijn abonnement verlengd (en daarvoor betaald) en het heeft altijd goed gewerkt. \r\nHeeft iemand een idee waar het probleem zit? Zit het in norton of in ME? Ik weet niet zo heel erg goed wat ik er mee moet omdat ik eigenlijk nauwelijks iets van ME af weet. Ter aanvulling.....er is al gecontroleerd op spyware, virussen en het register is nagekeken. Alles is in orde. Bij voorbaat dank voor eventueel antwoorden/oplossing.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Waarschijnlijk zit het probleem in Norton zelf, het is niet de eerste keer dat zoiets voorkomt.\r\nJe zult hem eens echt heel goed weg moeten kiepen en dat is bij Norton niet gemakkelijk.\r\nAfhankelijk van je versie kun je na de-installatie nog eens extra rommel weghalen met tools als RNAV95.exe en er is er nog eentje, afhankelijk van de gebruikte versie Norton. Deze zijn te vinden op de Symantec site als je op uninstall gaat zoeken.\r\n\r\nAls dat gebeurt is, probeer je het met een registry cleaner en daarna liefst nog handmatig zoeken op Norton en op Symantec en zowat alles deleten wat je dan nog daarvan in de registry te maken heeft wat met Norton Antivirus.\r\n\r\nAls het goed is, is ie dan helemaal weg, even opnieuw opstarten en dan gewoon je versie met serienummer opnieuw installeren, dan meld hij zich ook weer aan als nieuw en heb je weer een jaar support.\r\nDie support moet sowieso eigenlijk verkregen worden als je bijbetaald hebt, maar ook mij is al bekend geworden met een gekochte versie van NAV dat de support bar slecht is en zeer te wensen over laat, van dat bedrijf hoef ik ook niets meer.\r\nTemeer daar hun virusscanner ook al lang niet meer is wat het geweest is.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik had hetzelfde probleem, ben er met onderstaande links uitgekomen en het is nu opgelost. Kon hem daarna gewoon opnieuw installeren.\r\n\r\nMet de optie uninstall bleven de registersleutels erin staan vandaar dat opnieuw installeren niet lukte. Nadat ook deze handmatig verwijderd waren geen problemen meer gehad.\r\n\r\nSucces\r\n\r\n[url]http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/navintl.nsf/fc4bd4ecb53b3302882566980050fb15/d46519362a6f1e56c1256b2f003c29c8?OpenDocument[/url]\r\n\r\n[url]http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/172d11361b05da508525695b005ca287/7943cb93cd53009480256fbe0040a3f4?OpenDocument[/url]
Link naar reactie
Is niet erg Patty, er was nog niet gemeld dat het opgelost was, en ondanks het feit dat de post van een drietal maanden terug was, kan het toch zijn dat je door middel van jouw links, toch andere mensen geholpen hebt, of in de toekomst helpt, die dit topic lezen en een soortgelijk probleem hebben.\r\nDus don\'t worry, be happy.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...