Ga naar inhoud

DVD branden buffer op en neer

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een vraagje ik weet niet of iemand me kan helpen maar graag.\r\nMijn DVD-brander die doet raar tijdens het branden. Ik brand met nero en ik kan dvd 8x branden dus die optie kan ik ook wel kiezen.\r\nMaar tijdens het branden gaat die buffer op en neer en lijkt het net alsof die steeds opnieuw start, uiteindelijk lukt het branden wel maar duurt het 50 min terwijl voor 8x ongeveer 7 min staat.\r\nDus veel te lang.\r\nIk heb al firmware geupdate van die brander maar nog steeds zelfde probleem.\r\nWie kan mij aub helpen?\r\nWord gek vooral als je weet dat het eigenlijk maar 7 min duurt en toch 50 min moet wachten voordat je een dvd-tje hebt gebrand.
Link naar reactie
Bedoel je vrije ruimte op harde schijf?\r\nJa dat is er wel. \r\nMeestal data. Maar het is ook zo dat als ik CD-tjes gebruik het ook langer duurt. En ja heb al andere merk dvd\'s geprobeerd en dan doet hetzelfde probleem voor.\r\nDenk gewoon dat het aan die brander ligt. Want als die gaat branden dan zie je het lampje van de brander soms iets te lang uitstaan en dan weer aan. Terwijl vroeger het lampje de hele tijd bleef knipperen tijdens het brandproces.
Link naar reactie
Hmm ok dat was wel een goed advies (Y) Ik heb maar die oude firmware teruggezet.\r\nOk het branden gaat nog steeds niet helemaal optimaal.\r\nMaar heb niet de hele tijd dat probleem nu.\r\nDVD branden duurde maar 10 min nu.\r\nHij is wel 2/3 keer zo op en neer gegaan nog.\r\n\r\nAls je nog tips hebt graag :-) \r\nThx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...