Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2005 Delen Geplaatst: 30 maart 2005 Ik wil een document uitprinten met een achtergrondkleur (fill) maar als ik hem uitprint is hij gewoon wit en als je met patterns probeerd lukt het ook niet (cry) \r\n\r\nkan iemand me vertellen hoe ik dit kan fixen ? is voor een biologie werkstuk die ik morgen moet inleveren .. maar als ik dat niet goed heb uitgeprint dan ziet mijn werkstuk er kaal uit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Je kunt geen achtergrong met word afdrukken.\r\nIk heb ook altijd al hetzelfde probleem gehad.\r\nJe kunt best een foto (met veel pixels) van het internet halen en die dan spreiden over je blad. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 [quote=gtathomas]Je kunt geen achtergrong met word afdrukken.\r\nIk heb ook altijd al hetzelfde probleem gehad.\r\nJe kunt best een foto (met veel pixels) van het internet halen en die dan spreiden over je blad.[/quote]\r\nNatuurlijk kan je met Word wel een achtergrond printen. Weet even niet zo snel meer hoe dat moet, maar het kan wel. Kijk eens op [url]www.google.nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Achtergronden in documenten zijn bedoeld voor weergave op het beeldscherm en worden niet afgedrukt. De achtergrond die u hebt gemaakt met de opdracht Achtergrond in het menu Opmaak, wordt dan ook niet afgedrukt. Als u een achtergrond, randen of arcering aan een pagina wilt toevoegen en deze ook wilt afdrukken, gebruikt u de opdracht Afgedrukt watermerk (menu Opmaak, opdracht Achtergrond) of de opdracht Randen en arcering in het menu Opmaak.\r\n\r\nGroetjes Richard Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 [quote=OnegaiNL]Ik wil een document uitprinten met een achtergrondkleur (fill) maar als ik hem uitprint is hij gewoon wit en als je met patterns probeerd lukt het ook niet (cry)\r\n[...][/quote]\r\n\r\nKost wel aardig wat inkt/toner hè, om zo\'n hele A4 te vullen met een achtergrondkleur. Volgens mij kun je dan beter gekleurt papier in de printer stoppen, of heb ik het mis ;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen