anoniem Geplaatst: 30 oktober 2015 Delen Geplaatst: 30 oktober 2015 Alle spellen die ik vroeger goed kon spelen op mijn pc laggen nu de hele tijd. Rome 2 total war, Team fortress 2, Arma 2 kan ik nu niet goed meer spelen terwijl ik dat vroeger wel kon. Mijn pc runt die games op 50 fps alleen daarna schiet hij terug naar 10-20 fps. Hoe kan dit? Virus? Avast en Bullguard zeggen van niet. Pc specificaties i7-4700HQ, 2.4 GHZ 6 GB ram Mijn virusscanner is op dit moment Avast. Ik heb mijn pc al vaker grondig gescand en ook in veilige modus gescand. Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 30 oktober 2015 Delen Geplaatst: 30 oktober 2015 Je bent op de goede weg. Alleen ligt het hoogst waarschijnlijk niet aan een virus. Je computer heeft last van digitale vervuilling, iets dat altijd gebeurd. Ook bij normaal gebruik. Begin eens om Ccleaner te draaien. En dan nog even wat appjes tegen malware e.d. Link naar reactie
Jorispeterse Geplaatst: 31 oktober 2015 Delen Geplaatst: 31 oktober 2015 Verwijdering van het stof in de kast en koeling wil nog wel eens helpen. Link naar reactie
Pim123 Geplaatst: 31 oktober 2015 Delen Geplaatst: 31 oktober 2015 Ik ben diegene die de vraag stelde maar ik ben nu ingelogd. Ccleaner heb ik gedownload maar de games laggen nog steeds ik heb 500 mb verwijdert via Ccleaner. Laatst typte ik in cmd systeminfo en dan zie je je processor en ram geheugen. Maar bij mijn ram geheugen stond er Totaal geheugen 6gb, Beschikbaar geheugen 3.193gb. Kan dit er iets mee te maken hebben dat de games laggen of niet? Alvast bedankt. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.