Ilbobe Geplaatst: 26 juni 2022 Delen Geplaatst: 26 juni 2022 Wij hebben een AEG wasdroogcombi (L7WE96ES). Gisteravond gaf ie code e10, wat volgens het boekje duidt op storing in de watertoevoer. Mijn man alles laten controleren, geen issues zichtbaar. Hij heeft de de machine op de functie "spoelen" gezet, dat werkt naar behoren. Dus aan de watertoevoer ligt het niet. Maar als ik een gewone was wil draaien, krijg ik weer storing e10. Hoe los ik dit op? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 27 juni 2022 Delen Geplaatst: 27 juni 2022 Om de watertoevoer uit te sluiten zal je meer moeten doen als een ander programma te kiezen. De emmertest zegt meer over de hoeveelheid water. https://www.aeg.nl/support/support-articles/wassen-en-drogen/wasmachines/wasmachine-geeft-foutmelding-e10-weer-op-het-display-2/ Heb je deze zaken al allemaal nagelopen? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Ilbobe Geplaatst: 27 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2022 Dank voor je reactie. Ja, man heeft de volledige probleemoplossing doorlopen. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 27 juni 2022 Delen Geplaatst: 27 juni 2022 Is er dan niets afwijkend? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Ilbobe Geplaatst: 27 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2022 @Lampjealleen dat ie niet wast. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 27 juni 2022 Delen Geplaatst: 27 juni 2022 Ik heb van jouw specifieke model geen test beschrijving, maar hier zie je een overzicht hoe je een wasmachine in de testmode kunt zetten en kijken wat er niet functioneert. Testprogramma AEG Wasmachine, samenvatting huidige modellen Maar dat zou je allemaal kunnen testen met een losse voeding op de ventielen. Want bijv. loopt het spoelen via een ander ventiel, dan voor het wegspoelen van de zeep. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen