Ga naar inhoud

bovenlader schakelt zichzelf uit


Aanbevolen berichten

Ik heb een Miele Softcare W647, bovenlader. Gisteren begonnen met het draaien van een wasje toen de stop eruit sloeg. Dit waarschijnlijk omdat we tegelijkertijd een magnetron inschakelden.

Nadat ik de aardlekschakelaar weer omgezet had, wilde de wasmachine niet meer draaien.

Hij schakelt nog wel in, spoelt water in, klikt/rommelt dan wat en schakelt vervolgens alles uit; geen display, geen foutcodes.

Om weer aan te kunnen moet ik even de stroom van de machine halen.

Op deze wijze wel water kunnen afpompen en deur kunnen openen (gelukkig).

Iemand een goed idee?

Link naar reactie

Graag alle gegevens van het machineplaatje.

Wat bedoel je met stop? Een ouderwetse stenen zekering of een automaat of de aardlekschakelaar?

Wat staat er op het machineplaatje van de magnetron?

Vergeet niet, jij bent onze ogen en aan de hand van wat je exact vertelt kunnen we pas een vermoedelijke diagnose geven of een richting waar we verder moeten zoeken.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Op 24-6-2022 om 12:50, Carlalala zei:

Ik heb een Miele Softcare W647, bovenlader. Gisteren begonnen met het draaien van een wasje toen de stop eruit sloeg. Dit waarschijnlijk omdat we tegelijkertijd een magnetron inschakelden.

Nadat ik de aardlekschakelaar weer omgezet had, wilde de wasmachine niet meer draaien.

Hij schakelt nog wel in, spoelt water in, klikt/rommelt dan wat en schakelt vervolgens alles uit; geen display, geen foutcodes.

Om weer aan te kunnen moet ik even de stroom van de machine halen.

Op deze wijze wel water kunnen afpompen en deur kunnen openen (gelukkig).

Iemand een goed idee?

@Carlalala Zou jij ons alle gegevens van het machineplaatje kunnen sturen? Dan kunnen wij jou nog beter helpen namelijk! 

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...