Ga naar inhoud

Wasprogramma onderbreken


Aanbevolen berichten

Hallo, even een vraag, 

Ik kwam er toen de wasmachine net draaide achter dat hij een 40 was draaide ipv 60. Heb hem toen uitgezet en opnieuw ingesteld op 60. Maar toen hij klaar was rook het helemaal niet fris. Kan het zijn dat ik bij het opnieuw aanzetten ook opnieuw wasmiddel had moeten toevoegen?

Ik dacht het zit er nog in dus dat komt dan wel alsnog bij de was maar weet niet hoe dat werkt.. 

Alvast bedankt voor reactie! 

Gr Marisca.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hi Marisca, 

Het probleem kan worden veroorzaakt door schimmelvorming in of achter het wasmiddeldispenser. Ik stel voor dat je het zeepbakje verwijdert en wast en ook de binnenkant van het zeepbakje controleert om te zien of er schimmelvorming is. 

Het zou moeten lukken om de schimmel uit het wasmiddelbakje te verwijderen, maar als dat niet lukt, zou ik voorstellen om het wasmiddelbakje te vervangen. Je kunt proberen online te zoeken naar een zeepbakje voor jouw specifieke wasmachine. Ik heb de filters van mijn AEG wasmachine moeten vervangen en heb de filters voor mijn specifieke wasmachine gevonden en kon de juiste filters vinden op https://fixpart.be/nl. Ik woon in België maar ik geloof dat ze ook naar Nederland verzenden. Ik heb mijn filters moeten vervangen omdat ik niet wist dat ik ze eruit moest halen en schoonmaken. Nu ik ze vervangen heb denk ik niet dat ik ze snel hoef te vervangen omdat ik ze net zo goed onderhoud als mijn zeepbakje.  

Ik raad je ook aan om je filters te controleren om er zeker van te zijn dat er geen overtollige ophoping is. Ik zou het wasprogramma in de toekomst niet onderbreken want dit kan later problemen veroorzaken met de timer. 

Ik hoop dat dit helpt. Succes! 

aangepast door valeriec
typefout
Link naar reactie
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...