Ga naar inhoud

beeldscherm valt uit en herstelt weer?


anoniem

Aanbevolen berichten

Geen antwoord maar vermits ik eenzelfde probleem blijk te hebben. Het startte na een windows 10 update zowat eind augustus denk'k. Gemiddeld zowat 20 à 30 minuten na het opstarten valt het beeld weg en komt na onbepaalde tijd ( enkele seconden tot vele minuten) meestal wel terug ... voor een tijdje. Na enkele uren wordt geduld beloond en doet dit zich niet meer voor. Vermits ik dacht dat het de gpu kon zijn, verving ik die, maar met eenzelfde resultaat (AMD Radeon). Bij terugzetten van de backup van mijn eerste windows 10 installatie én wissen van gpu driver/sturing + herinstallatie daarvan, werkte alles naar behoren ... tot een dag of twee later de eerste automatische update gebeurde. Tot mijn verbazing bleef deze situatie echter ook behouden nà herzetten van mijn windows 7 waarbij alles voorheen toch keurig werkte ... update : bij nazicht met msconfig blijkt mijn windows 7 backup (gemaakt net voor ik de upgrade naar win10 uitvoerde) reeds gemerkt te zijn als windows 10. Aan de kaart ligt het niet want bij opstarten van windows 7 vanaf een cd-rom blijft het beeld keurig aan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...